Blog - webrius.com.tr - Çorlu

Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation.

adadadadadadaaadaddadadadadaaadaaas


SEO Nedir? İşte 60 Uzman tarafından tanımlanan Arama Motoru Optimizasyonu

SEO nedir? 60’dan fazla sektör uzmanına göre, arama motoru optimizasyonunun bugün ne anlama geldiğini tanımlıyoruz.

Tanımlamamıza göre arama motoru optimizasyonu (SEO)

“Bir web sitesini arama motorlarına göre optimize etme süreci ve bu web sitesindeki tüm içerik yönetimi olarak tanımlayabiliriz. Yapılan bu optimize işlemleri sonucunda arama motorlarının organik sonuçlarında önemli pozisyonlarda görünecektir. SEO, arama motorlarının nasıl çalıştığını, insanların ne aradığını ve neden ve nasıl arama yaptığını anlamaktır. Başarılı SEO çalışması, bir siteyi kullanıcılara göre ve arama motorlarına daha çekici hale getirmektir.”

Ancak SEO’nun tek bir tanımı yoktur.

Daha önce yabancı kaynaklar tarafından yapılan araştırmaya göre 60’tan fazla SEO uzmanına arama motoru optimizasyonu tanımı sorulmuş. Uzmanlar tarafından verilen tüm cevaplar ve bakış açıları benzersizdir. Yapılan tüm tanımlar doğrudur.

İşte uzmanların SEO nedir? Sorusuna cevapları

Benj Arriola / SEO Direktörü, Myers Media Group 

Google, büyüdükçe öğrenen karmaşık bir makine oluşturmak için algoritmalarını sürekli geliştirir; ne kadar çok öğrenirse, insanlar o kadar az anlayabilir. Yıllar geçtikçe, SEO stratejileri, Google’ın makine öğrenimi ve veri bilimi kullanımı ile algoritma değişikliklerine ve güncellemelerine ayak uydurma girişimlerinde gelişti.

Bugün SEO

Yine de bazı şeyler asla değişmez, bir faktör sabit kalır: Google her zaman kullanıcıların okumayı, izlemeyi, dinlemeyi ve paylaşmayı sevdiği kaliteli, faydalı içeriğe odaklanmıştır. Google’ın sıralama algoritmasında odak noktası olarak kullanıcıya yarar sağlayan kaliteli içerikle, içerik üretirken SEO’nun önceliğini yapmak da zorunludur.

Loren Baker / Founder, Search Engine Journal

SEO, aşağıdakileri içeren üç bölümlü bir stratejiyi bir araya getirmenin kapsamlı bir tanımıdır:

  • Google’ın, Google, masaüstü ve mobil sıralamaları ve diğer motorlar için tasarlanmış sayfaları düzgün bir şekilde okuyabildiğinden ve dizine eklediğinden emin olmak için bir web sitesinin devam eden teknik optimizasyonudur. Ayrıca, AMP, Schema ve zengin snippet’ler gibi çözümler aracılığıyla arama ve tüketici kullanılabilirliği için sürekli yeniliktir.
  • Müşterilerin ve motorların sitenin bir sayfasını veya bölümünü, önemini ve organik arama sorgularıyla ve konuyla ilgisini kolayca tanımlayabilmeleri için içeriğin web sitelerine işlemsel, bilgilendirici ve yayıncılık düzeyine dahil edilmesi. Gezinme, içerik stratejisinin bir parçasıdır, bu nedenle burada bağlantı oluşturmak büyük bir rol oynar.
  • Paylaşılabilir ve yukarıda belirtilen SEO hedeflerini destekleyen içeriği tanıtma yeteneği. İçeriği sosyal yardım, halkla ilişkiler, bağlantı kurma ve amplifikasyon girişimleri yoluyla paylaşmak, sitenin aynı otorite sitelerinden gelen sinyallerin optimize edilmesine yol açar, bu da basit terimlerle Google’ın sevdiği harika bağlantılar almanız anlamına gelir.

Aleh Barysevich / Founder & CMO, Link Assistant

SEO bugün, tonlarca doğru SEO verisine, en son Google trendlerine ve sağduyuya dayalı doğru seçimler yapmakla ilgilidir. Basit ama kolay değil. SEO’nun performans pazarlamasıyla birleşmesi ve bağımsız bir disiplin olarak rolünü kaybetmesi gibi bir eğilim de var.

Seth Besmertnik / CEO, Conductor

Bunun basit bir cevabı var: müşterilerinize değer verin. Müşterilerinizin neye ihtiyaç duyduğunu / istediklerini biliyorsanız ve onlara verin, SEO’da muazzam bir şekilde kazanacaksınız.

Önemli olan tek bir algoritma vardır: Müşterileriniz kalpleri, zihinleri ve ruhları.

Bu resim her şeyi söylüyor:

Andy Betts / Executive and CMO Adviser

SEO, günümüz pazarlamasında bir dönüm noktası olarak rolünü yeniden tanımlamak için gerçek bir fırsata sahiptir. Arama pazarlamacılarının kendilerini içerik, dijital ve pazarlama iletişimi kanallarıyla uyumlu hale getirmeleri ve entegre etmeleri için çok gerçek bir fırsat var.

İçeriğin ve SEO’nun, markaların organik arama başarısını ve bir zamanlar endüstrinin karanlık tarafı ile ilişkili siloları ve damgalamayı yırtması için büyük bir fırsat sunuyor.

SEO, tek başına, başarıyı garanti etmek için yeterli değildir. Arama motoru optimizasyonu içerikle birlikte daha iyi bir müşteri deneyimi sağlar ve noktaları birleştiren pazarlamacılar için büyük bir pazar fırsatı vardır.

Alan Bleiweiss / Alan Bleiweiss Consulting

SEO, arama tarayıcılarının ve algoritmalarının “bu sayfanın bu arama sorgusu için en iyi seçim olduğu” konusunda maksimum erişim, anlama ve formülsel güven kazanmasına yardımcı olma sürecidir.

Nihayetinde, bu bile, gerçekten, arama yapanların içeriğinizi keşfetmelerine yardımcı olmak ve bunu onlara “aradığım şey budur” konusunda güven verecek şekilde yapmakla ilgilidir.

Chris Boggs / Founder, Web Traffic Advisors

SEO, “engelleme ve mücadele” temellerinin tamamen optimize edilmeye zorlanmasıyla ilgili olmaya devam ediyor süreçler, kanal anlama ve politika genellikle yolunda.

İletişim, orta ölçekli işletmeler arası bir sorun olmaya devam ediyor, ekipler SEO önerilerinin yüzde 90’dan fazlasını gerçekleştirmek için isteksiz veya verimli bir şekilde birlikte çalışamıyor.

KOBİ tarafında, SEO performansının yüksek bir beklentisi var, ancak genellikle performansın artması için önemli olan içeriği, bağlantıları veya “çevrimiçi markalamayı” iyileştirmeye adanmış (veya tamamlanması için ödeme) saatleri tamamlayamama.

Spektrumun her iki ucundaki “isteksizlik”, SEO’nun çalışması için gereken çaba düzeyi hakkında genel bir saflıktan, özellikle de orta derecede rekabetçi alanlarda.

Michael Bonfils / Global Managing Director, SEM International

Küresel ve çok dilli bir bakış açısıyla, birden fazla dilde ve kültürde SEO yaparken, sadece bir anadil SEO uzmanı, pazarlarına yanıt veren davranışları, kullanımı ve anahtar kelime türlerini gerçekten anlayacaktır. Hreflang ve pazar / dil açısından zengin anahtar kelimelerin uygulanması dışında, tüm kurallar normal İngilizce SEO’da olduğu gibi çok dilli SEO için de geçerlidir.

Katya Bovykina / Digital Marketing Manager, Resolver

SEO bana değerli içerik ve anlamlı ortaklıklar hakkında. 2017 yılında SEO oyununu kazanmak için yararlı, alakalı, doğru ve güncel bilgiler sağlamanız gerekir.

Bunu çevrimiçi ilişki kurma ile birleştirirseniz, çok güçlü bir rekabet avantajı elde edersiniz. “Çabuk zengin ol” planları için çok az yer kaldı ve bu iyi bir şey.

Clark Boyd / Digital Marketing Consultant

Arama, bir cevap gereksinimi anlamına gelir. İnsanların soruları olduğu sürece, en iyi, en hızlı cevapları verenler zenginleşecektir.

Bugün, teknoloji bize SEO’nun en saf özünü sunmamızı sağlıyor. İster mobil ekran ister dijital ev asistanı olsun, işimiz içeriğimizin mümkün olduğunca sorunsuz bir şekilde keşfedilmesini ve sunulmasını sağlamaktır. AI ve makine öğreniminin arama algoritmalarına eklenmesi, başarı için kısayol olmadığı anlamına gelir; en iyi içerik zamanla zirveye çıkmaya başlar.

Veri ve cihazların çoğalması birçok aramanın kaynağını merkezileştirmeye hizmet ettiğinden, başarı artık Google’da yalnızca yüksek sıralarda çalışmak anlamına gelmiyor. Bu nedenle, bir edinme kanalı olarak SEO konusundaki bakış açımızı ve kampanya etkisini ölçme yollarımızı uyarlamamız gerekiyor.

Çok fazla akıya adapte olurken SEO’nun temel, kalıcı gerçeklerine göz kulak olanlar en iyi sonuçları elde edecekler. Sonuçta insanlar hala cevaplara ihtiyaç duyuyor.

Winston Burton / VP of SEO, Acronym Media

SEO, son kullanıcılara farklı platformlarda ve cihazlarda kullanıcı yolculuklarında doğru zamanda olumlu bir içerik deneyimi sunmakla ilgilidir.

Doc Sheldon Campbell / Founder, Intrinsic Value SEO

Bugün SEO’da neyin etkili olduğunu anlamak, aramanın nasıl çalıştığından daha derin bir anlayış gerektirir. Açıkçası, herkes bir arama mühendisi değildir, bu nedenle arama motorlarının birincil amacının ne olduğunu anlamak için basitleştirilebilir.

Elbette, “alakalı sonuçlar” doğrudur, ancak bundan çok daha derine iner. Her zamankinden daha fazla, izleyiciyi bilmemiz gerekiyor:

  • Onlar kim.
  • Ne arıyorlar.
  • NE ZAMAN araştırıyorlar.
  • NEDEN arıyorlar.
  • NEREDE arıyorlar.
  • NASIL araştırıyorlar.

Bu yeni bir şey değil… şimdi daha kritik. Eskiden bunlardan sadece bir veya ikisine odaklanan sonuçlar elde edebildik. Şimdi hepsini çivilemeliyiz.

Christine Churchill / President & CEO, KeyRelevance

SEO arama yoluyla sayfaya gözbebekleri alma bilimidir. Web sayfalarının insanlar ve arama motorları tarafından bulunmasına yardımcı olmak için çok disiplinli bir yaklaşımdır.

Teknik bileşenler (arama motoru taramasını engelleyebilecek veya sınırlandırabilecek sunucu ve kod sorunlarını bulma yeteneği ve sayfadaki sıralama faktörlerinin dahil edilmesi) ve kullanıcı motivasyonu ve kullanıcı davranışı psikolojisinin kapsamlı bir şekilde anlaşılması arasında bir dengeleme eylemi içerir. Dönüşüm optimizasyonunu tehlikeye atmayın.

Catfish Comstock / Director of SEO, Business OnLine

SEO, içerik ve mesajlaşmanın, potansiyel müşterilerin ve ziyaretçilerin bir web sitesinin sunduğu ürünleri, çözümleri, hizmetleri veya bilgileri tanımlamak için en sık kullandıkları dile göre hizalanmasını ve düzenlenmesini sağlayarak, bulunabilirliği, kullanıcı deneyimini ve etkileşimi en üst düzeye çıkarır.

Bu, sitenizin arama motorlarının içeriğinizi endeksleme veya anlama ile ilgili herhangi bir teknik sınırlamaya sahip olmamasını sağlamak için SEO en iyi uygulamalarıyla tasarlanmasını, oluşturulmasını, sürdürülmesini sağlamak anlamına gelir. Bu, içeriğinizin maksimum taşınabilirliğini sağlamak için mümkün olduğunda yapılandırılmış veri yapılarının kullanılmasını içerir.

Buna ek olarak, arama motoru optimizasyonu, en iyi sonuçları ve yararı elde etmek için sosyal, ücretli, görüntülü reklamcılık ve PR gibi diğer dijital pazarlama kanallarında anahtar kelime odağı ve SEO en iyi uygulamalarını aşılamaktadır.

Anna Crowe / Features Writer, Search Engine Journal

Yapay zeka çağında yaşıyor olabiliriz, SEO pazarlamacıları UX için birkaç ince ayar yaparak daha fazla kişiselleştirilmiş web siteleri inşa ediyor ve RankBrain için içerik oluştururken saatler harcıyoruz.

SEO bize yeni bir konsept veriyor: Bilgisayarda anahtar kelimeler yazmak yerine tüketiciler soru soruyor. Elbette, oldukça basit bir fikir gibi görünüyor, ancak AI, kullanıcıların sadece web sitenizle değil, markanızla nasıl etkileşime girdiğini yeniden şekillendiriyor. Ve birinci konum sıralamanız – organik trafiğinizden bahsetmemek bile – daha da değerli hale gelecektir.

Dave Davies / CEO, Beanstalk Internet Marketing

Şu anda sektörde ve kullandığımız stratejilerde bir dönüm noktasındayız, bu da bunu çalışmak için daha zor zamanlardan biri haline getiriyor.

Klasik SEO öğelerinin birçoğu hala çok fazla ağırlığa sahip, gelen bağlantılar ve iç yapılar gibi şeyler bu yüzden bunlar için optimize etmek zorundayız, ancak aynı zamanda çoğu duvardaki yazıyı görüyoruz – AI algoritmaya giriyor ve bununla birlikte, Google’ın bir kullanıcının amacını ve bir sayfanın bu amacı karşılayıp karşılamadığını ve sonuç olarak bu klasik sinyallerin çoğuna bakılmaksızın bunu sağlayıp sağlamadığını anlama yeteneği artar.

Esasen, bugün SEO’ların (ve gelecek yıl veya iki yıl için) iki sinyal setini, tarihsel olarak çalışmış olanları ve yakın gelecekte çalıştıklarını görebilenleri ve aynı içerik ve stratejiyi mutlaka optimize etmesi gerekiyor. her ikisi için de ideal.

Stoney deGeyter / President, Pole Position Marketing

SEO, tüm organik pazarlamayı temsil eden bir tümünü yakalama ifadesi haline geldi. Aslında, tercih ettiğim kelime öbeği “Web Durum Optimizasyonu” dır, çünkü yaptığımız şey budur, bir işletmenin web varlığının tüm yönlerini optimize edin.

Pratik Dholakiya / Co-Founder, E2M

Bana göre, bugün SEO’nun iki önemli yönü var:

  • Gelen pazarlamanın özel bir dalı: Arama motorlarının yokluğunda bile trafiği getirmek, dikkat çekmek ve erişiminizi yaymak için tasarlanmış bir dal. Ancak bu çabalar arama motorları göz önünde bulundurularak yapılır ve uzun vadeli organik arama trafiği getirme potansiyelinizi en üst düzeye çıkaracak şekilde gerçekleştirilir.
  • Teknik SEO: Tüm bağlantıların güncel olduğundan emin olmak, anahtar kelime araştırması yapmak, sayfalar taşındığında yönlendirmeleri ayarlamak, hataları düzeltmek, uygun işaretlemeyi kullanmak vb.

Bu iki yön daha sonra markanın genel pazarlama çabalarını artıracak şekilde entegre edilmelidir. Çok heyecan verici bir alan ve bunun bir parçası olduğum için mutluyum.

Eric Enge / CEO, Stone Temple Consulting

SEO’nun bazı yönleri aynı kalır. Sağlam bir site mimarisi oluşturmak ve kullanıcıların istediği içerik oluşturmak. Ama şimdi çok daha fazlası var.

Amazon mağazası için optimizasyon, dijital kişisel asistanlar (Amazon Echo ve Google Home) için optimize etme, AMP uygulama, PWA’lar geliştirme. Manzara çarpıcı biçimde çeşitlendi ve sonuç olarak karmaşıklık arttı.

Son fakat en az değil, bağlantı çekme süreci de değişti. Şimdi sitenizi bağlantılar için bir mıknatıs haline getiren içerik ve web varlıkları hazırlamakla ilgili. Sonuç, SEO’nun her zamankinden daha eğlenceli (ve etkili) olmasıdır!

Erin Everhart / Senior Manager, Media Strategy & Mobile, The Home Depot

Bugün SEO dün SEO’dan gerçekten değişmedi. Hala arama motorları için optimizasyon yapıyoruz, ancak şimdi optimizasyon yaptığımız tek bir arama motoru yok.

İnsanlar, hem geleneksel web sitesi anlamında (yani Google, Amazon, Pinterest, Facebook, Next Door, Trivago, Houzz) hem de Siri’de sesli arama ile yeni yollarla araştırmalarına başladığı yerde her zamankinden daha fazla seçeneğe sahipler. , Alexa veya Google Ana Sayfası. Taktik olarak, elbette, her şey farklıdır, ancak tüm pazarlamada durum böyledir: “nasıl” sürekli gelişecektir.

Gianluca Fiorelli / Senior SEO & Inbound Marketing Consultant

SEO, 5, 10 veya 15 yıl önce olduğundan çok farklı değil: kendi ve müşterilerimizin web sitelerinin arama motoru sonuçlarında potansiyel müşteriler için mümkün olan en görünür olanı.

Değişen şey şu ki, sonunda işimizin derin teknik bilgi ile eşit derecede derin pazarlama uzmanlığı arasında mükemmel bir denge olması gerektiği açık.

  • Teknik bilgi, çünkü teknoloji, mevcut her arama pazarlama fırsatından (ör. AMP, PWA, zengin sonuçlar, açısal SEO) yaratılmasında, optimize edilmesinde ve avantajlarda büyük rol oynar.
  • Pazarlama uzmanlığı, kitlemizi tanımlama, davranışlarını anlama ve ihtiyaçlarını uygun cevaplar ve çözümlerle tahmin etme yeteneği doğrudan (anahtar kelime ve topikal araştırma) ve dolaylı olarak (arama deneyimini ve kullanıcıların metriklerini) en geniş SEO görünürlüğünü elde etmeye bağlıdır.

Casie Gillette / Senior Director, Digital Marketing, KoMarketing

Benim için SEO’nun amacı, yaptığım 12 yıl içinde değişmedi. SEO, web sitenizin arama sonuçlarında hedef kitleniz tarafından bulunmasını sağlamakla ilgilidir.

“Arama deneyimi optimizasyonu” kavramının tamamını biliyorum ve arama dışındaki platformlar için optimizasyon yaptığınızdan emin olun, ancak söz konusu olduğunda SEO arama motorlarında bulunmakla ilgilidir. Tabii ki, bunu nasıl yaptığımız ve müşterilerimize sunduğumuz şey değişti, ancak bu, arama ortamının SEO’ya karşı değişmesinin bir sonucudur.

Damon Gochneaur / Founder, Aspiro Digital Agency

SEO, hala arama motoru optimizasyonu yaparken çok daha fazla disiplini kapsamaktadır. SEO, arama sıralamasını artırmak için sadece yerinde optimizasyondan daha fazlasıdır. Kullanıcı deneyimi ve dönüşüm oranı optimizasyonu, kısmen PR ve kısmen geleneksel pazarlama.

SEO bugün hem bir meslek hem de bir pazarlama kanalı olarak gelişmeye ve olgunlaşmaya devam eden çok disiplinli bir pazarlama kanalıdır. Özünde SEO, markanızı tanımayan kişileri web sitenize çekmekle ilgilidir. Ancak bu görevin gerçekleştirilme şekli ve yöntemleri dinamik bir süreçtir ve çaba gösterir.

Jenny Halasz / President & Founder, JLH Marketing

SEO tamamen bilgi almakla ilgilidir. Alaka düzeyi, zamanlama, çeşitlilik ve basitlik gereksinimlerinin incelenmesi ve yanıtlanması.

Müşteri çekirdek; onlara o anda ihtiyaç duydukları şeyi sağlıyor musunuz? Web’in, uygulamaların ve hatta sesin çok ötesine geçer.

SEO, insanların ve web sitelerinin internetin potansiyeline erişmesini sağlayan bir disiplindir. Bu, sitenizin ne zaman doğru sonuç olduğunu bilmek ve yanlış sonuç olduğunda kendinize itiraf etmekle ilgilidir. SEO, ihtiyaç duyduklarını inceleyerek ve onlara hizmet edecek kaynakları oluşturarak şirketinizi ve hizmetlerinizi potansiyel müşterileriniz için daha erişilebilir hale getiriyor.

Brian Harnish / SEO Consultant, Site Objective

SEO, kullanıcı deneyimi ve kullanıcılarınız için harika web siteleri oluşturmakla ilgilidir. Teknik SEO, içerik ve bağlantılar, kullanıcılarınıza ve hedeflediğiniz müşteri türüne göre uyarlanmış SEO kampanyalarının odağı olmaya devam etmelidir.

Kullanıcı tabanınızı tanımlamak ve SEO kampanyanızla ilgili her şeyi özel olarak uyarlamak (anahtar kelime araştırmasından Şema işaretlemesine, içerik oluşturmaya kadar) en üstte çıkmanıza yardımcı olacaktır. Bugünün rekabetçi ortamında yalnızca minimum miktarda çaba (örneğin yalnızca meta etiketleri değiştirme) yeterli değildir.

Bill Hartzer / SEO & Digital Marketing Consultant

SEO hala sayfa içi (ve site içi) ve sayfa dışı optimizasyon. Geçtiğimiz birkaç yıl içinde web sitesi kodunda çok fazla değişiklik ve eklemeyle, sayfa içi SEO ve teknik optimizasyon daha öncelikli hale geldi.

Schema’dan AMP’ye ve kanonik etiketlere kadar, bir web sitesini aramak çok kolay, böylece aramada iyi sıralanmayacak. Buna HTTP’ler ekleyin, yönlendirmeler ve site geçişleriyle birlikte SEO her zamankinden daha önemli hale geldi. Ben şimdi SEO’lar web siteleri arama motoru dostu yapmak için bir ihtiyaç olarak daha fazla görüyorum.

Marie Haynes / Owner, Marie Haynes Consulting

SEO, işletmelerin organik arama yoluyla web sitelerini ziyaret eden insanlardan daha fazla para kazanmak için ellerinden gelen her şeyi yapmasına yardımcı olmak anlamına gelir.

Bu, bu işletme için en önemli anahtar kelimelerdeki sıralamaları iyileştirmek gibi bariz şeyleri içerebilir. Ancak, yapılabilecek başka şeyler de vardır:

  • Hangi uzun kuyruk aramalarının iş getirebileceğini belirlemek.
  • Hangi çabalarımızın en çok yardımcı olduğunu bilmemiz için dönüşümleri doğru bir şekilde izleme.
  • Yerel aramadaki son değişikliklerden yararlanma.
  • Ve daha fazlası.

Adam Heitzman / Managing Partner, Higher Visibility

Herkes SEO’nun Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelen bir kısaltma olduğunu bilir. Ancak bu açıklama tarihli. Bizi sessiz yapar ve özellikle arama motorları için optimize ederiz.

SEO’ya Arama Deneyimi Optimizasyonu olarak başvurmayı seviyorum. SEO uzmanları olarak yaptığımız iş, daha sonra arama motorlarının bizi ödüllendirmek istemesini sağlayan kullanıcılar için daha iyi bir deneyim sağlamak için web sitelerimizi geliştirmektir.

Jon Henshaw / Senior SEO Analyst, CBSi

SEO, çoklu disiplinleri harmanlayan sanat ve becerinin bir karışımıdır.

Modern bir SEO’nun şunları yapması gerekir:

  • Arama motorları ve insanlar için sitelerinin yapısını ve içeriğini nasıl yapılandıracağını bilin.
  • Site hızı, yapışkanlık ve kullanılan cihazla ilgili olarak kullanıcı deneyimine odaklanın.
  • Bahsedilenleri, yönlendirmeleri ve geri bağlantıları artırmaya yardımcı olmak için uygun erişim ve tanıtımın nasıl yapılacağını bilin.

Bu disiplinler birleştirildiğinde ve iyi bir şekilde yapıldığında, sonuç organik siteleri ve siteleri için arama motorlarından gelen trafiği arttırır.

Dixon Jones / Global Ambassador, Majestic

Şimdiye kadar, SEO’nun ilkelerinin çoğu, 1999’dan beri siperlerde zamanlarını yapan insanlar tarafından az çok iyi anlaşılıyor, ancak yeni platformlar ve veri türleri sürekli olarak devam ediyor. geçmişten daha önemli. Siri, Alexa, Facebook, Linkedin ve uzman arama motorları (örneğin Booking.com gibi) gibi yeni girişler hakkında bilgi edinme ihtiyacı, SEO’ları gelecek yıllarda ayak parmaklarında tutacak.

Ama dahası da var… “optimal” olanı dijital pazarlama araçları sepetinde “gerçekçi olarak kabul edilebilir” olanla harmanlamaya da ihtiyaç vardır. Özellikle, SEO’lar düşünmeye eğilimlidir ve genellikle tek başına çalışırlar. Çevik, Scrum ve Yalın metodolojiler gibi geliştirme süreçlerini çevreleyen birçok konuyu takdir etmiyorlar. Bu daha geniş mühendislik kavramlarını anlamayan SEO’ların uygulamaları diğer “daha ​​acil” projelere sürekli olarak yeniliyor.

Modern SEO her şeyden önce rasyonel bir iletişimci olmalıdır.

Kelsey Jones / Founder & Chief Marketing Strategist, Six Stories

SEO, aradıkları tam zamanda aradıkları tam bilgilerle kullanıcıyı selamlamak anlamına gelir. Bu, sesli aramadan yerel işletmelere ve çevrimiçi alışverişe kadar çeşitli platformlarda olabilir.

Her zaman önce kullanıcı düşünerek, işletmeler hedef kitlelerinin aradıkları şeye daha iyi hitap edebilirler. Bu, eğilimleri daha iyi tahmin etmelerine, beklentileri karşılamalarına ve çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur.

Kristopher Jones / Founder & CEO, LSEO

SEO ters mühendislik ve pazar liderlerinin organik arama başarısını çoğaltmakla ilgilidir.

Pazar payını yakalamak istiyorsanız, rekabet hakkında toplam geri bağlantı, alan adı otoritesi ve en iyi organik sıralama gibi bilgileri öğrenmek için rekabetçi bir analiz aracı kullanın.

Elinizdeki rekabetçi verilere sahip olduğunuzda, bir sonraki adım, pazar liderlerinin başarısını çoğaltmak ve genişletmek için içerik oluşturma ve bağlantı oluşturma gibi kanıtlanmış SEO stratejilerini agresif bir şekilde kullanmaktır.

Julie Joyce / Owner & Director of Operations, Link Fish Media Inc.

Bugün SEO her zaman olduğu gibi: web sitenizin hem iyi sıralandığından hem de trafiği dönüştürdüğünden emin olun.

Geç olan ve daha iyisi için değişmeye devam eden şey, aşırı optimizasyonun yetersiz optimizasyon kadar kötü olabileceğinin farkında olduğumuzdur. Siteleri yalnızca arama motorlarına odaklanmak yerine daha kullanıcı dostu hale getirmeye çalışıyoruz. Buna bağlantı kurma pratiği de dahildir.

Müşterilerimizin çoğu nihayet en çok arzu edilen bağlantıların sizin için dönüştürme potansiyeline sahip olduğunu ve sadece sıralamanıza yardımcı olmadığını anlıyor.

Michael King / Managing Director, iPullRank

SEO, organik arama kanalındaki içeriğe görünürlük sağlayan çapraz işlevli bir pazarlama etkinliğidir. Arama motorlarından nitelikli trafik çekmek için geliştirme, içerik ve stratejik pazarlama girişimlerinin birleşmesi.

SEO, pazarlama analizidir.

Jeremy Knauff / CEO, Spartan Media

SEO bugün, özellikle bağlantı kurma, tüm ilişkilerle ilgilidir çünkü sıralama son derece yetkili web sitelerinden kaliteli bağlantılar gerektirir.

Arama motorları, düşük kaliteli, ücretli ve makine tarafından oluşturulan bağlantıları durdurmada oldukça etkili olmuştur, site sahiplerini değerli bağlantılar kazanmak için diğer insanlarla etkileşime geri dönmeye zorlamaktadır ve bu, en iyi şeylerden biridir.

Casey Markee, Founder, Media Wyse

SEO, en basit haliyle, tek bir kelime ile tanımlanır: kullanılabilirlik. Profesyonel bir site denetçisi olarak, herhangi bir müşteri için hedefim, bir web sitesinin hedef kitlesi için kullanılabilirliğini araştırmak, değerlendirmek ve tanımlamaktır.

  • Site, kullanıcının yararlı bulduğu soruları soruyor ve yanıtlıyor mu?
  • Google, bu siteyi bir bütün olarak genel nişin yüksek kaliteli bir temsili olarak değerlendirecek mi?
  • Google olmasaydı, bu sitenin hedef kitlesini keşfetmesi, gezinmesi ve dönüştürmesi yine de kolay mı olurdu?

Debra Mastaler / President, Alliance-Link

Bir web sayfasını optimize etmek, başlıkları ve etiketleri değiştirmekten ve kullanıcı amacını anlamadan daha azdır. Temel SEO hala web sitesi performansını etkileyebilir, ancak reaktif bir strateji olmak yerine, proaktif olarak başarıya ulaşma olasılığı daha yüksektir.

Bu gerçekten geçmişten farklı mı? Bina bağlantıları zaman kaybı mı? Hayır ve hayır, bağlantı popülerliği ve sayfadaki içerik hala sayfa sıralamasını belirlemek için kullanılan üç ana bileşenden ikisidir.

Ancak Google, makine öğrenimini geleceği olarak savundu ve yüzde 100 algoritmanın bu segmentini büyütmeye odaklanmış görünüyor. İleriye dönük olarak, SEO uygulayıcılarının proaktif olmaları ve çeşitli arama ve sosyal platformlarda verileri analiz etmeye ve arama davranışını anlamaya yatırım yapmaları gerekecektir. Bu şekilde, kullanıcı / arama davranışını motive edecek ve etkileyecek, dolayısıyla sıralamaları ve trafiği etkileyecek içerik türlerini geliştirebilirler.

Gelecekte Google’ın arama motorunun yeni ve daha teknik yönlerini anlamak ve fethetmek, SEO’nun da müşterilere doğrudan ulaşan pazarlama programları oluşturması gerekir. Google’a olan bağımlılığınızı azaltmak ve çapraz kanal platformlarını trafik ve satış üretmenin bir yolu olarak kullanmak sadece akıllı bir pazarlamadır.

Josh McCoy / Lead Digital Marketing Strategist, Vizion Interactive

SEO artık sessiz bir yaklaşım. Pazarlamacılar SEO’yu sadece “oh… ve SEO” olarak değil, çok yönlü bir ortak olarak düşünüyorlar.

Müşteri yolculuğuna daha fazla yoğunlaştıkça, kullanıcıların alternatif bir trafik kanalı aracılığıyla geleceğe dönüp dönüşümü yapmadan çok önce, bilgi arama aşamasında olan organik arama yapan kullanıcılar için içeriğin nasıl oluşturulduğunu ve pazarlandığını düşünmeliyiz.

Jesse McDonald / Director of SEO, Geek Powered Studios

SEO, bir web sitesinin kolayca tüm arama motorlarında bulunmasına ve arama motorlarındaki sıralamaya odaklanmasına yardımcı olarak tanımlanabilir. Her zamankinden daha fazla, SEO kararları verirken kullanıcılarınızı akılda tutmak çok önemlidir. Sayfa içi hedeflemeden bağlantı oluşturmaya kadar her şey, potansiyel kullanıcılar üzerindeki etkileri açısından dikkate alınmalıdır.

Corey Morris / Vice President of Marketing, Voltage

SEO bugün birçok yönden hala deneyim ve uzmanlık gerektiren odaklanmış ve özel bir disiplindir. Bununla birlikte, içerik ve kaynakların ölçeklendirilmesine izin veren iyi bir şey olan diğer dijital pazarlama kanallarına çok daha bağımlı ve entegre olmuştur. Çoğu pazarlama artık dijital olduğu için SEO, iş hedeflerine katkıda bulunan öncü bir organik trafik sürücüsü olarak masada ve yerde uygun bir yere sahiptir.

Britney Muller / SEO & Content Architect, Moz

SEO, yeni kişiselleştirme, makine öğrenimi ve varlık otoritesi yüksekliklerine dönüşürken, eski en iyi uygulama SEO’sunun temeline oturmaktadır.

Google, işletmeler hakkında daha fazla site dışı bilgi edindikçe, SEO’ların bir işletmeyi hem çevrimiçi hem de çevrimdışı başarı için optimize etme konusunda daha fazla düşünmesi gerekir.

Brock Murray / Co-founder, seoplus+

Bana göre, SEO sürekli olarak keskin kalmak için yeni ve en yeni yöntemleri denemekle ilgilidir. Bilgiye aç olmanız gerekir, ancak bireysel bir kişi sadece sindirebilir, işleyebilir ve çok şey yapabilir.

İşlem yapmanız gereken bilgileri veren yeni anahtar kelime araştırma aracına, izleme aracına veya ısı haritası yazılımına yatırım yapmaktan korkmayın. Mümkün olan her şeyi otomatikleştirin ve kartal gözü karar vericisi olmaya odaklanın, son derece hızlı gelişen bir endüstriye girmenin tek yolu bu.

SEO çok hızlı değişiyor, yeni bilgi almayı bıraktığınız dakika, kullanılmadığınız dakika. Artık sadece arama motorlarıyla da ilgili değil. Web varlığı optimizasyonu ile ilgilidir. Çevrimiçi başarı için birden fazla kanalda optimizasyon.

Lee Odden / CEO, TopRank Marketing

SEO, marka içeriğini ve araştırmacı hedefiyle etkileşimi teknik ve topikal olarak hizalayan bir metodolojidir.

İçerik aranabildiği sürece, performansı, nerede olursa olsun bir şirketin müşteriler için “en iyi cevap” olmasını sağlayacak şekilde optimize edilebilir.

Beau Pedraza / Senior Digital Marketing Manager, Forthea Interactive

Yılın ne olursa olsun, SEO, insanların etrafındaki dünya için geçerli olan cevapları bulup buldukları yere gider.

“On Mavi Bağlantı” bir marka web sitesi için hala mevcuttur, ancak markalı ve markasız arama terimleri için görünen çok sayıda sosyal ve üçüncü taraf profil bağlantısı da mevcuttur. Bahsetmiyorum bile, ses araması ve yeni ortamlarda ortaya çıkan sınırlar.

Bir son kullanıcı bir web sitesi listesinden kaçınmayı tercih ederse ve Houzz, TripAdvisor veya ZocDoc gibi bir inceleme sitesine geçerse, bu organik sonuçların dönüştürülmesini kolaylaştırmak istiyoruz.

Bir müşteri bu çabaya “Ama bunlar organik potansiyel müşteriler değil, yönlendirme!” “Organik aramaya dokunursa ve markanıza faydalı olursa, dönüşümleri, olası satışları ve geliri elimden alırım.”

Chuck Price / Founder, Measurable SEO

SEO tamamen kullanıcı deneyimi ile ilgilidir. Buna giderek olumlu bir sesli arama deneyimi sunuluyor.

Yararlı içerik oluşturmak ve topikal olarak ilişkili geri bağlantılar kazanmak, SERP’lerin en üstüne ulaşmanın anahtarı olmaya devam ediyor.

Bridget Randolph / Freelance Consultant

SEO her zamankinden daha fazla ideal müşterinizi ve ne aradıklarını anlamakla ilgilidir – ve uzantı olarak, ideal müşteriyle ilgili önemli anahtarlık sinyallerini tanımlamak ve kurmaktır. Arama gittikçe kişiselleştikçe, algoritma optimizasyonunun yanı sıra kendimizi bir müşteri personeline optimize ederken buluyoruz.

Google’ın belirtilen hedefleri ile gerçek dünya sonuçları arasındaki bu daha büyük uyum, özellikle de insan davranışlarına yoğun ilgi duyanlar için heyecan verici bir değişimdir.

Bununla birlikte, SEO prensiplerinin teknoloji ve taktiklerin baş döndürücü bir hızda yinelediği ve geliştiği kadar istikrarlı kalmasının yollarını takdir ediyorum. Günün sonunda, hala sadece şunları yapmaya çalışıyoruz:

  • Google’ın içeriğimize erişebildiğinden emin olun.
  • Ne hakkında olduğunu biliyorlar.
  • Diğer insanlar buna böyle atıfta bulunurlar.

Ve bunun yakın zamanda önemli ölçüde değişmesini beklemiyorum.

Adam Riemer / CEO, Adam Riemer Marketing

SEO bugün eskisi gibi, ancak kod, bazı iyileştirmeler için cihazlar ve birkaç küçük alternatif etiketleri ile bazı ilerlemeler. Çözümler, mükemmel bir kullanıcı deneyimi sağlamanız ve bağlantılar çekmeniz gerekiyor.

Kodunuzu, içeriğinizi ve UX’inizi güncel tutuyorsanız, değişen tek şeyin bu deneyimi robotlar ve ses komutları aracılığıyla farklı cihazlara sunma şeklimiz olduğunu zaten gördünüz.

Dave Rohrer / Founder, NorthSide Metrics

Genel pazarlama planınızı bir egzersiz olarak düşünürseniz, SEO günlük olarak yapmak istediğiniz alıştırmalardan biri olurdu. Kendi başına, sizi daha güçlü yapabilir, ancak diğer alıştırmalara (yani, taktikler ve stratejiler) bağlı olduğunda SEO’nun daha büyük bir etkisi vardır.

Şimdi, SEO her zamankinden daha fazla, günlük bir egzersiz düşünülmelidir. Sadece 1 Ocak’ı takip eden birkaç gün veya hafta boyunca düşündüğünüz “şey” değil.

Eli Schwartz / Director of Marketing, SurveyMonkey

SEO, içerik oluşturarak ve arama motoru kullanıcılarının aradıkları web sayfalarını optimize ederek organik trafiği artırma işlemidir. Arama motoru algoritmaları, yapay zekaya dayalı bir sorgulama amacı anlayışını taklit etmeye hiç olmadığı kadar yakındır; bu nedenle SEO’nun tüm yönlerinin odağı, alaka düzeyi, kalite ve katılımı vurgulanarak kullanıcılara karşı önyargılı olmalıdır.

Chris Sherman / Partner & VP, Third Door Media

SEO tam olarak 1997’de ne anlama geldiğini, bunun hakkında yazmaya başladığım zaman anlamına geliyor. Kolayca ifade edilebilir: İnsanların paylaşmaya zorlandıkları iyi, okunabilir içerik oluşturma (20 yıl önce olduğu gibi aşırı karmaşık cevaplar isteyenler için şimdi sinir bozucu bir tanım).

Tabii ki, bugün ele alınması gereken ek, daha ince mekanik nüanslar var. Ancak bunlar yetkili teknisyenler tarafından ele alınabilir – özel bir sihir dahil değildir, her şeyin mevcut “kurallar” kümesine uygun olduğundan emin olmak için uygulanan bir yolculuğun pratik bilgi ve becerisi.

Bilgisayar bilimi ile uygun bir karşılaştırma. Parlak bilgisayar bilimcileri, algoritmaların yaratıcı ustalarıdır, ancak mutlaka büyük kodlayıcılar değildir. Büyük kodlayıcılar katil uygulamalar oluşturabilir, ancak plan olarak kullanmak için birinci sınıf algoritmalar olmadan değil.

Sunucum, “Ah, Larry ve Sergey’in koda artık dokunmasına asla izin vermedik. Çok tehlikeli.” Yeter dedim, sanırım.

Grant Simmons / VP of Search Marketing, Homes.com

Site hızı ve kullanılabilirliğinden kullanıcı bağlamına ve memnuniyetine kadar SEO, aşağıdakilerin anlaşılmasını ve ustalığını gerektiren kullanıcı merkezli bir disiplindir:

  • Kullanıcının nasıl (metodoloji ve cihaz) ve nerede (konum) aradığı.
  • Kullanıcının neden arama yaptığı (sorgu anlamı ve bağlamı) ve bu nedenle (içerik ve ortam) en iyi nasıl karşılanacağı.
  • Optimum kullanıcı deneyimi, kullanıcı beklentilerini (ve bu beklentilerin karşılanmasını) karşılayan veya aşan şeydir.
  • SERP katılımı ve / veya sosyal ve bağlantıya dayalı yöntemler aracılığıyla memnuniyet sinyalleri sağlamak için kullanıcının sorgusunu nasıl tam olarak yerine getirebiliriz.

Tüm bunlar geliştiriciler, ürün halkları, tasarımcılar ve paydaşlarla ideal bir dengede!

Bill Slawski / Director of SEO Research, Go Fish Digital

Son birkaç yılda birçok değişiklik SEO’ya geldi.

Örneğin, web sitelerinde ve XML site haritalarında yapılandırılmış verilerin kullanılması, arama motorlarının arama sonuçları oluşturmak için makine tarafından okunabilir içeriğe baktığını gösterir.

SEO’lar, Google Arama Konsolu’nu (içeriğin mobil kolaylığı ve yapılandırılmış verilerin doğrulanması gibi) ve makineyi sağlayan mobil Google Analytics uygulamasındaki otomatik asistan gibi araçlarla doğrudan Google’dan daha önce hiç olmadığı kadar çok bilgiye erişebilir. Google analiz verileri hakkında bilgi edinme.

Hala PageRank’i Google’dan önemli bir sıralama faktörü olarak görüyoruz, ancak Google’a RankBrain adlı bir makine öğrenme yaklaşımı kullandığı söylendi. Bu RankBrain yaklaşımının odak noktası, arama motorunun sorguların anlamını daha iyi anlamasına yardımcı olmak ve (hala) arama yapanların durumsal ve bilgilendirici ihtiyaçlarını karşılamaya odaklanan cevaplar sağlamaktır.

Bize Paul Haahr gibi arama mühendisleri tarafından Google’ın nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi verildi; bu da artık bir varlığın bir araştırmacının sorgusunda olup olmadığını tanımayı içeriyor.

Bir siteyi optimize etmede yaptığım şeylerin çoğu, site hızı ve kullanıcı deneyimi açısından ne kadar iyi çalıştığını ve sayfalama işaretlemesinin ve standart bağlantı öğelerinin ve site mimarisinin uygulanmasını geliştirmenin yollarını bulmayı içerir; ve bir araştırmacının ilgi çekici ve ikna edici arama sonuçlarından bir sayfanın bağlantısını tıklaması olasılığını artırmak.

Google rater’in kılavuzunda bize söylendiği gibi, ideal olarak raterlerin Uzmanlık, Yetkili ve Güvenilirliği içerebilecekleri siteler oluşturmaya odaklanmak istiyoruz. Yakın zamanda yapılan bir Google patenti, arama sonuçlarındaki sayfaların otoritesini ölçmenin arama sonuçlarına bakabileceğini söyledi ve bu sonuçlardaki sayfalar belirli bir otorite eşiği karşılamıyorsa, Google bulmak için ilgili bir sorguda arama yapabilir daha sonra o ilk sorgu için arama sonuçlarına karıştırılabilen diğer yetkili arama sonuçları.

Yetkili olma, bu günlerde SEO için önemli bir metriktir ve Google rater’ın kılavuzunu okursanız, çok fazla geri bağlantıya sahip olmaktan çok daha fazlası anlamına gelir.

Aleyda Solis / International SEO Consultant, Orainti

SEO, bir sitenin arama kullanıcıları sırasında potansiyel kullanıcıları ve müşterileriyle bağlantı kurmak için organik arama görünürlüğünü en üst düzeye çıkarma işlemidir.

Shari Thurow / Founder & SEO Director, Omni Marketing Interactive

SEO, arama motorlarını kullanan kişiler için dijital belgeleri optimize ediyor. SEO, hem kullanıcılara hem de teknolojiye “bağlam” ı belirli bir bağlamda iletmeyi içerir.

Kullanıcılar göz atarak, arayarak ve sorarak istenen içeriği bulur ve keşfeder. Bu nedenle, SEO kesinlikle kullanıcı deneyiminin (UX) bir parçasıdır. Peter Morville’in Kullanıcı Deneyimi Honeycomb’unda SEO, Bitirilebilir modelin altına girer.

SEO hiçbir zaman sadece sıralamalarla ilgili olmamıştır.

Bas van den Beld / Founder, Speak with Persuasion

SEO olgun bir iştir. Web sitenizin birçok düzeyde hazır olması gerekir.

“Sadece SEO işi yapmak” artık yeterli değil. Kimi hedeflediğinizi anlamalısınız. Mobil ve güvenlik için hazır olmanız gerekir.

Ama en önemlisi: SEO her yerde ve her yerde. Bu, yöneticinin masasında olması gerektiği için herkesin iyi SEO ihtiyacının farkında olduğundan emin olur.

Jennifer van Iderstyne / Senior Strategist, Overit

SEO, bir işletmenin bilgi sunma ve çevrimiçi bulunmayla ilgili olarak nasıl var olduğunun tüm yönlerini kapsar.

Bugünün SEO’su, arama sonuçlarının aranma, görüntülenme ve oluşturulma biçimlerinin tüm yönlerini anlamak ve yanıtlamakla ilgilidir. İnsanların nasıl arama yaptığını, ne aradıklarını ve ne bulduklarını analiz etmeyi içerir. Ama aynı zamanda arama motorları, tarama, web siteleri ve sayfalar için otorite ve alaka düzeyi, algılama ve atama arkasındaki bilim takip.

SEO, sürekli değişen bir teknolojik ortamda, aramayı nasıl gördüğümüzü ve ondan neler öğrenebileceğimizi yeniden hayal etme sürecinin devam ettiği anlamına gelir. Sıralamayı sadece bir amaç olarak görmekle kalmaz, aynı zamanda arama motorlarının kullanıcılarına hizmet etmek için içeriğimizi nasıl kullandığını incelemenin bir yolu olarak da görür.

Bu, aramanın ne olduğu konusundaki tanımımızı genişletmek anlamına gelir. Çoğu insanın mal, hizmet ve bilgileri araştırmaya başlamak için kullandığı kanaldır. Ancak, yalnızca bildiğimiz gibi arama motorları aracılığıyla değil, arama sosyal platformlarda ve web sitelerinde gerçekleşiyor.

Arama verileri, insan davranışının kalbine ilişkin bir içgörüdür. Diğer iş zekası biçimleriyle eşleştirilen bu bilgiler, genel pazarlama stratejilerini şekillendirmek için kullanılabilir.

Frank Watson, CEO, Kangamurra Media

SEO, interneti nasıl kullandığımız gibi değişti. Mobil cihazlar, sesli arama ve konuma bağlı arama birkaç yıl öncesine göre çok daha baskındır.

Bunun yanı sıra şemanın ve Google’ın HTTP kullanımına yönelik itici gücünün etkisini anlamak, SEO’ların SERP’lerde yer almak için ustalaşması gereken başlıca alanlardır.

Mindy Weinstein / Founder & CEO, Market MindShift

Sadece bağlantı almaya ve içerik oluşturmaya çalışmaktan daha fazlası. Bir SEO olarak, tüm web varlığını düşünmeniz gerekir:

  • Saygın web sitelerinde veya çevrimiçi yayınlarda alıntı yapıyor, öne çıkıyor veya röportaj yapıyor musunuz?
  • Kullanıcılar içeriğinizi paylaşıyor ve sizinle konuşuyor mu?

Bunlar daha doğal bir SEO kampanyası yapan şeylerden bazıları. Değişmeyen şey, uygun şekilde optimize edilmiş ve teknik hatalardan arınmış, arama dostu bir web tabanlı ihtiyaç duyulmasıdır.

Amelia Wilson / Content Marketing Manager, HostGator

İlk günlerde SEO tamamen Google’a hizmet etmekle ilgiliydi. Ardından, kullanıcı aracılığıyla Google’a hizmet etme konusunda büyüdü.

Şimdi, site hızından içerik kalitesine kadar yaptığınız her şeyde önce kullanıcıyı düşünüyor olmalısınız. Kullanıcıları mutlu ediyorsanız, Google fark edebilecek kadar akıllıdır ve sizi sıralamada ödüllendirir.

Sistemin oynanışı hakkında çok daha fazlası vardı. Şimdi, SEO atılan bazı ekstra büyü ile çoğunlukla iyi bir pazarlama.

Rob Woods / SEO Consultant, Riseform Digital Marketing

Bugün SEO’nun tanımlanması zordur çünkü diğer birçok pazarlama tekniği ile iç içe olmuştur. Biri SEO için yaptıklarının çoğunun tamamen SEO (bağlantı oluşturma, son derece optimize edilmiş içerik, sadece arama motorları için içerik, vb.) Olduğu günler geride kaldı.

Bugün, SEO’nun, sitenizi arama motorlarının yönergelerine göre mümkün olduğunca teknik olarak sağlam hale getirmenin yanı sıra içeriğinizi belirli bir kullanıcının ihtiyaçları için mümkün olan en iyi cevap / kaynak haline getirme uygulaması olduğunu söyleyebilirim.

Teknik SEO, daha geleneksel yerinde sorunların üstünde yer alan mobil, semantik veriler ve sayfa hızı ile giderek daha karmaşık hale geliyor. Aynı zamanda, motorlar, bir araştırmacının ihtiyaçlarının ne olduğunu gerçekten anlamaya ve en iyi şekilde optimize edilmiş, sayfaya en çok bağlı olandan ziyade en yararlı cevabı döndürmeye daha uygun hale geldi ve olmaya devam edecek.

Tony Wright / CEO & Founder, WrightIMC

SEO’nun ne olmadığını söylemek daha kolay olabilir. Bu sihir değil. Mülkiyet değildir. Tek başına bir taktik değildir. Ve bu kolay değil.

Ajansımız bu kadar çok iş alanına danışmak zorunda kaldı, çünkü arama tüm bu alanlara değiyor. Bir şeylerin yanlış olduğunu gördüğümüzde, müşteri bizden işe alındığımız alanın çok ötesinde olsa bile cevap almamızı bekler.

Elbette, teknik ve reklamcılık konuları hala var, ancak işe alım, satış, muhasebe, güvenlik ve müşteri hizmetleri hakkında konuşabiliyor olmalıyız.

Bana SEO yeni iş danışmanlığı. Yaşasın SEO.

Wells Yu / SEO Analyst, Williams-Sonoma

SEO, bugün, her zaman sahip olduğu anlamına gelir: bir arama motoru tarafından düzgün bir şekilde anlaşılabilecek bir web sitesi oluşturmak. Ancak her yıl değişen şey, bunu nasıl yaptığımızdır. Bu nedenle, bu dünyada yeni teknoloji yaratıldıkça endüstrimizi değiştireceğini anlamak önemlidir.

Kullanıcı davranışını ve bu kullanıcılar için harika bir web sitesi deneyimini nasıl oluşturacağınızı anlamak, hepsi olmasa da SEO sorunlarınızın çoğunu çözecektir.

Kaynak: https://www.searchenginejournal.com/seo-101/what-is-seo/

 



İnternet sitesi kurma konusunda yıllardır hizmet veren firmamız Bursa’da kurumsal onlarca referansa sahip hizmet vermektedir. İnternet sitesi kuran firmalar Bursa da oldukça fazladır. Bu yüzden web sitesi yaptırmak isteyen kişiler seçim yapma konusunda oldukça dikkat etmeli ve seçeceği firmayı yakından incelemelidir.



Çorlu fotoğrafçı ile ilgili tüm merak ettiklerinizi 0 (282) 650 60 85 telefon numarasından bize ulaşarak iletebilirsiniz. Çorlu, Tekirdağ, Çerkezköy, Çanakkale ve Trakya’nın birçok bölgesinde profesyonel olarak ürün fotoğrafları, dış çekimler, fabrika çekimleri, düğün çekimleri ve özel fotoğraf çekimi ile 2010 yılından bu yana hizmetinizdeyiz.

Çorlu fotoğrafçı hizmetimiz ile ilgili fiyat bilgileri sitemizde yer almamaktadır. Bu yüzden en uygun fiyatları almak ve tüm detaylı bilgileri edinmek için lütfen bizi arayın. Çorlu fotoğrafçı konusunda profesyonel ve en uygun fiyatlarla hizmet veren ajansımız aynı zamanda eğlenceli ve yaratıcı fikirleri ile sizlerle çalışmanın heyecanını yaşıyor.

  • Çorlu ürün çekimi,
  • Çorlu düğün, kına ve nişan çekimleri,
  • Çorlu fabrika tanıtım fotoğrafları çekimi,
  • Çorlu dış fotoğraf çekimi gibi birçok konuda profesyonel olarak hizmet vermekteyiz.

Çorlu fotoğrafçı için 0282 650 60 85 telefon numarasından bugün bizi arayın!

Bir önceki konumuz çorlu web tasarım için tıklayınız.



Webrius Reklam Ajansı olarak, ürün çekimi konusunda profesyonel ekipmanlarımız ile tüm Trakya bölgesinde hizmet vermekteyiz. Çorlu ürün çekimi ile ilgili, tüm merak ettiklerinizi bize 0282 650 60 85 telefon numarasından müşteri temsilcilerimize iletebilirsiniz.

Neden ürünlerimi profesyonel olarak çektirmeliyim?

Günümüz teknolojisi artık dijitalleşmeyi gerektiriyor, ürün satışlarınızı daha kaliteli ve hedef kitlenize güven oluşturarak yapmak istiyorsanız, tüm ürünlerinizin profesyonel olarak çekilmesi ve ince ayrıntıları ile e-ticaret sitenizde, kurumsal web sitenizde veya pazaryeri profillerinizde sergilemeniz gerekiyor.

Bunun yanı sıra yapacağınız katalog vb. tüm baskılı ürünlerinizde de kullanarak, ziyaret ettiğiniz müşterileriniz içinde bu durumu avantaja çevirebilirsiniz.

Ürün çekimleri nasıl yapılıyor?

Çorlu ürün çekimi ile ilgili uygun boyutlu ürünler stüdyomuz ortamında profesyonel olarak çekilmektedir. Büyük boyutlu ürünler için ekipmanlarımız bulunduğu yere getirilerek, ışık ayarlamaları vb. tüm işlemlerden sonra çekimler uzman fotoğrafçılarımız tarafından yapılmaktadır. Çorlu ürün çekimi konusunda yüzlerce referansı internet sitemizden inceleyebilirsiniz.

Çorlu ürün çekim fiyatları ne kadar?

Çorlu ürün çekim fiyatları ile ilgili bilgi internet sitemizde açık bir şekilde verilmesi doğru olmayacaktır. Bunun nedeni, her proje için ayrı bir teklif oluşturulmaktadır. Bu yüzden fiyatlandırma size yapacağımız ziyaretler ardından müşteri temsilcimiz tarafından hazırlanarak, tarafınıza sunulmaktadır.

Çorlu ürün çekimi konusunda yüzlerce firma tarafından tercih edilmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Sizde eşsiz bir fotoğraf çekimi ve ürün tanıtımı deneyimi yaşamak istiyorsanız, hemen bizi arayınız…

Diğer Konumuz: Çorlu web tasarım hakkında bilgi almak için tıklayınız…



Web tasarım konusunda profesyonel, SEO uyumlu ve en uygun fiyatlarla hizmet vermekteyiz. Kurumsal web sitesi fiyatları her firmaya göre değişiklik gösterebilir. Kurumsal web tasarım ile ilgili araştırma yaparken mutlaka firma seçiminde dikkatli olmanız gerekmektedir. Webrius Reklam Ajansı, web tasarım konusunda 2.000+ iş ortağı ile 2010 yılından bu yana hizmet vermektedir. Kurumsal web sitesi fiyatları ile ilgili 0282 650 60 85 telefon numarasından müşteri temsilcilerimize ulaşabilirsiniz.



Web tasarım konusunda yıllardır hizmet veren firmamız, web tasarım aşamalarında en çok dikkat ettiği hususlardan bir tanesi SEO uyumlu web sitesi oluşturmasıdır. SEO uyumlu web sitesi ile arama motorlarında daha üst sıralarda listelenmenizi sağlamak ve müşteri potansiyelinizi arttırmayı hedeflemekteyiz. Tüm web tasarım hizmetlerimizde kullandığımız alt yapımız SEO uyumlu olarak hazırlanmakta ve müşterilerimize sunulmaktadır.



Ankara web tasarım konusunda profesyonel hizmeti en uygun fiyatlara sunmaktayız. Firmamız sadece Ankara’da değil Türkiye’nin dört bir yanında hizmet vermektedir. Web tasarım, SEO, Sosyal Medya ve diğer tüm hizmetlerimiz ile ilgili bizi 0 (282) 650 60 85 telefon numarasından arayabilir ve müşteri temsilcilerimize ulaşabilirsiniz.


Call Now ButtonBizi Arayın. (Tıkla ve Ara)