Blog - webrius.com.tr - Çorlu

Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation.

Bu videomuzda e-ticaret nedir ve e-ticaret nasıl yapılır konusundan bahsediyorum.

Günümüzde e-ticaret ne olduğunu varsayarak hazırladığım bu videoda, en çok merak edilen konuları ele aldım.

Google Trendler, seçilen bir bölgede belirli bir dönem boyunca bir arama teriminin popülerliğini gösteren bir arama platformudur. İlgili konular ve sorgularla birlikte demografik bilgiler hakkında iç görüler sağlar. Google Trendler ayrıca, hangilerinin diğerlerinden daha iyi performans gösterdiğini görmek için birden çok arama terimini karşılaştırmanıza olanak tanır.

Google Trendler ana sayfası, Google arama verilerinden oluşturulan en son hikayeleri ve bilgileri içerir. Ayrıca, son zamanlarda trend olan aramaları da gösterir ve belirli bir yılda en popüler aramaların neler olduğunu görmenize olanak tanıyan “Yılın Arama” özelliğine sahiptir. Bu ana sayfa özellikleri, kendi aramanızı yapmanıza gerek kalmadan ilginç bilgiler bulmanıza yardımcı olabilir. 

Peki Google Trendler nasıl çalışıyor? Pek çok kişi gördükleri verilerin zaman içinde o kelime için yapılan arama sorgularının doğrudan hacmi olduğunu düşünürken, gerçekte bir oran biçiminde göreli popülerliği gösterir. Google Trendler, belirli bir sorgunun arama hacmini alır ve bunu, belirli bir zaman aralığında ve coğrafi bölgede tamamlanan toplam arama sayısına böler. Ortaya çıkan oran daha sonra, gördüğünüz grafiği oluşturmak için kullanılan 0-100 aralığında ölçeklenir. Ayrıca, Google Trends, arama popülerliğinin daha doğru bir temsilini sağlamak için aynı kişinin kısa bir süre içinde yaptığı tekrar aramalardan verileri siler. 

Google Trends’in verilerini nasıl hesapladığına dair bu bilgiyi bilerek, dikkate alınması gereken iki önemli çıkarım vardır. Birincisi, arama sorgusunun hacmi değiştiğinde arama teriminin popülerliğinin değişmesidir. İkincisi, arama sorgusunun hacmi sabit olsa bile, toplam arama sayısı değiştiğinde arama terimi popülerliğinin de değişmesidir. 

Veriler Nasıl Ayarlanır? 100 Değeri Ne Anlama Gelir?

Az önce tartıştığımız gibi, Google Trends’in kullandığı veriler bir orana dönüştürülür ve ardından 0-100 aralığında ölçeklenir. Ancak, 0-100 arasındaki sayıların anlamını yorumlamak, ne anlama geldiklerinden tam olarak emin değilseniz yanıltıcı olabilir. 

Zaman içinde aramaya yönelik ilgi grafiğine bakıldığında, grafiğin 100’e ulaştığı nokta, aramanın en yüksek popülaritesidir. Bu noktada, belirli arama terimi için yapılan sorguların bölgede yapılan toplam arama sayısına oranı, o dönemde şimdiye kadarki en yüksek seviyededir. Dolayısıyla, grafikte aramaya olan ilginin 50’ye eşit olduğu nokta, arama teriminin o noktada bu kadar popüler olduğunu gösterir. Puan 0 ise bu, seçilen terimi analiz etmek için yeterli miktarda veri olmadığı anlamına gelir. 

Google Trendler’de bir anahtar kelime aradığınızda, göreceğiniz ilk şey, o terimin popülerliğinin son 12 ayda nasıl dalgalandığını gösteren bir grafiktir. X ekseni boyunca, tarihlere göre ayrılmış zaman göreceksiniz ve Y ekseninde, önceki bölümde tartışılan 0-100 ölçeğini göreceksiniz.

Satır, bir arama teriminin popülaritesinde bir artış olduğunu gösteren zirveler ve popülerlikte bir düşüş gösteren düşüşlerle birlikte, zaman periyodu boyunca konumunda dalgalanacaktır. Ayrıca, grafikteki verilerin zaman dilimini son saat, 4 saat, gün, hafta, ay, 90 gün, 5 yıl veya 2004-günümüz olarak değiştirme seçeneğiniz de vardır.

Anahtar kelime popülerliğindeki bölgesel ve uluslararası farklılıkları keşfetmek

Sonuçlar ayrıca size bir konunun herhangi bir ülkede veya dünyadaki popülerliğini görmenizi sağlayan bir harita sağlar. Oradan, sonuçları bölgeye, alt bölgeye, metropol alanına veya şehre göre ayırabilirsiniz. Sonuçlar daha sonra haritanın yanında en popüler olandan en az popüler olana doğru listelenecektir. Daha yüksek bir değerin, o coğrafi bölgedeki toplam arama sayısına kıyasla daha yüksek bir toplam arama sayısı değil, daha yüksek bir sorgu aramaları oranı anlamına geldiğini unutmayın. Belirli bir coğrafi bölge için hedeflenmiş reklamlar oluşturmak istiyorsanız, bu bilgiler yararlı olabilir, çünkü hangi şehirlerin ve eyaletlerin seçtiğiniz anahtar kelime veya konuya en çok ilgi gösterdiğini görürsünüz. 

En Sık Yapılan, Yükselen ve Patlama Yapan sorguları anlama

Arama sonuçları sayfasının altında, ilgili konuların bir listesini ve ilgili sorguların bir listesini bulacaksınız. Bu listelerin her ikisi de “Üst” veya “Yükselen” Ölçütlere göre sıralanabilir. Listeyi “Yükselen” özelliğini kullanarak sıraladığınızda, sonuçlar, en üstte son dönemden bu yana arama sıklığında en büyük artışı gösteren konuları veya sorguları gösterecektir. “Breakout” etiketli konular veya sorgular, arama sıklığında muazzam bir artış gösterdi. Listeleri “En İyi” özelliğini kullanarak sıraladığınızda, sonuçlar en üstteki 0-100 ölçeğini kullanarak en popüler konuları veya sorguları gösterecektir. 

Google Trendler’de bir arama yaparken, bir arama terimi ve bir konu arasında bir fark olduğunu da unutmamak önemlidir. Arama terimi, yalnızca sorgunuzdaki tüm terimler için verilen dildeki göreli arama hacmini içeren belirli bir sonuçtur. Konu, herhangi bir dilde aynı kavramı veya varlığı paylaşan bir grup arama terimidir . Arama terimlerinin ve konularının farklı şekilde ölçüldüğünü unutmayın; bu nedenle, bir arama terimini bir konuyla karşılaştırmaya çalışırsanız, bir arama terimini bir arama terimiyle veya bir konuyu bir konu. 

Geleneksel ve kapsamlı anahtar kelime araştırması yapmak her zaman gerekli olsa da, Google Trendler, popülaritesinde artış yaşayan yeni trend anahtar kelimeleri bulmanıza yardımcı olabilir. Bunu yapmanın birkaç farklı yolu var. 

İlk seçenek, Google Trendler’de “Trend Olan Aramalar” sayfasına gitmektir. Burada, içinde bulunduğunuz günden başlayarak günlük arama trendlerini göreceksiniz. Bu, insanların şu anda en çok neyle ilgilendiğini görebilmeniz için son 24 saat içinde trafikte önemli ölçüde artış gösteren en popüler konuların bir listesini gösterecektir. Bu liste saatlik olarak güncellenir. Her konuya, daha fazla bilgi bulabilmeniz için yapılan aramaların ve ilgili haberlerin mutlak sayısı dahildir. Aşağı kaydırırsanız, önceki günlerin trend konularını bulacaksınız. Bu sayfa, popüler kültür veya güncel olaylarla ilgili yeni trend olan anahtar kelimeler arıyorsanız yararlıdır. 

Ayrıca “Trend Olan Aramalar” sayfasında gerçek zamanlı arama trendleri için bir sekme bulunur. Burada, son 24 yıldır Google’da trend olan ve gerçek zamanlı olarak güncellenen hikayeleri görebilirsiniz. Ayrıca, her konu için, konunun popülerliğinin son 24 saat içinde nasıl dalgalandığını gösteren bir grafik ve haberlerin bağlantılarını da görebilirsiniz. Gerçek zamanlı arama trendleri ile günlük arama trendleri arasındaki en büyük fark, gerçek zamanlı arama trendlerinin verileri kategorilere ayırmanıza izin vermesidir. Varsayılan, tüm kategorilerdeki eğilimleri gösterir, ancak özellikle iş, eğlence, sağlık, bilim / teknoloji, spor veya en çok okunan haberlerden konuları görmeyi seçebilirsiniz. Bu işlev, işletmenizin sektörü veya sektörüyle daha yakından ilişkili yeni trend olan anahtar kelimeleri bulmak için çok yararlı olabilir. 

Daha önce, zaman çerçevesini istediğiniz döneme ayarlayarak Google Trends’i kullanarak bir arama terimine olan ilgiyi zaman içinde nasıl izleyebileceğinizi tartışmıştık. Bu önemli bir özelliktir çünkü size bir anahtar kelimenin zaman içinde popülaritesinin arttığını veya azaldığını gösterebilir. Bu bilgiyi elde etmek bir anahtar kelimeyi çıkarabilir veya bozabilir. 

Örneğin, anahtar kelime araştırma sürecinizden geçtiğinizi ve işletmeniz için kazanan olduğunu düşündüğünüz bir anahtar kelime bulduğunuzu varsayalım. Yüksek bir arama hacmine, düşük bir zorluğa ve yüksek bir organik TO’ya sahiptir. Bu anahtar kelime merkezli bir içerik parçası yazmayı planlıyorsunuz. Ancak daha sonra, bu anahtar kelimenin zaman içinde nasıl performans gösterdiğini kontrol etmek ve popülaritesinin son 5 yılda giderek azaldığını görmek için Google Trends’e gidersiniz. Trafiğin artmayacağını biliyorsanız, artık o anahtar kelime hakkında yazmaya zaman ve çaba harcamak istemeyebilirsiniz.

Her işletme farklıdır ve bu bulgu sizi her zaman anahtar kelimeyi hedeflemekten uzaklaştırmayabilir, ancak yine de sahip olunması gereken değerli bilgilerdir. Zaman içinde arama ilgisini izlemek, yalnızca anahtar kelimenin o anda nasıl performans gösterdiğini değil, daha büyük resmi görmenizi sağlar. 

Zaman içinde arama ilgisini izlemenin bir başka yararı da, yinelenen kalıpları belirlemenize yardımcı olmasıdır. Bu, dikkate almanız gereken bir arama terimiyle ilgili önemli bir sezon olup olmadığını gösterir. Örneğin, “okul malzemeleri” arama terimi her yıl Ağustos ayında zirve yapar. Bu bilgileri bilerek, okul malzemeleri satan bir işletmeyseniz, bu anahtar kelime için web sitenizi, içerik parçalarınızı , envanterinizi ve reklamları Temmuz ve Ağustos aylarında optimize etmeniz gerektiğini bileceksiniz .

Bu oldukça açık bir örnektir, ancak Google Trendler’deki farklı anahtar kelimelerinize bir göz atarsanız, işletmeniz için tekrar eden ilgi modelleri de bulabilirsiniz. En doğru veriler için, 2004’ten günümüze kadar olan zaman dilimini ayarladığınızdan emin olun, çünkü bu, mevcut en büyük örneklem boyutudur. 

Arama Terimlerinin Göreli Popülerliğini Karşılaştırın

Google Trendler, sadece bir terim yazıp daha fazla terim eklemek için karşılaştır düğmesini tıklayarak beş farklı arama terimine kadar göreli popülerliği karşılaştırmanıza olanak tanır. Karşılaştırmak istediğiniz tüm terimleri girdikten sonra, 0-100 ölçeğinde terimlerin göreli popülerliğini, her terimin popülerliğinin zaman içinde nasıl değiştiğini gösteren bir çizgi ile karşılaştıran bir grafik bulacaksınız. Arama terimi popülerliğini alt bölge, metropol alanı veya şehre göre karşılaştırmanıza olanak tanıyan bir harita da vardır. Bu, hangi yerlerin bir arama terimini diğerine tercih ettiğini görmeyi çok kolaylaştırır. Son olarak, seçtiğiniz her arama terimi için ilgili arama sorgularını da görebilirsiniz.

Bu karşılaştırma aracını kullanmanın bir yolu, rakiplerinize karşı ne durumda olduğunuzu görmektir. Rakiplerinizden birkaçının marka adıyla birlikte marka adınızı yazarak, belirli dönemlerde veya belirli bir şehir veya eyalette kimin daha iyi performans gösterdiğini kolayca görebilirsiniz. 

Anahtar kelime araştırma sürecinize yardımcı olması için farklı anahtar kelimelerin göreli popülerliğini de karşılaştırabilirsiniz. Birkaç farklı anahtar kelime arasında karar vermekte zorlanıyorsanız ve hangisinin odaklanılacağından emin değilseniz, bunları Google Trendler’i kullanarak karşılaştırabilirsiniz. Anahtar kelime kararları verirken bakmanız gereken başka kriterler olsa da bu, her bir anahtar kelimenin zaman içinde nasıl popülerlik kazandığını ve hangi bölgede en iyi performans gösterebileceğini görmenin hızlı bir yoludur.

Anahtar kelime karşılaştırma aracını kullanmanın etkili bir yolu, yeni veya yasaklanmış anahtar kelimelerde arama hacimlerini tahmin etmektir. Yepyeni veya trend olan bir anahtar kelime için doğru arama hacimleri elde etmek neredeyse imkansız olabilir – ve Google’ın reklamverenlerin teklif vermesine izin vermeyebileceği herhangi bir şey, böyle bir CBD yağı, genellikle Adwords arama hacimlerinden tamamen gizlenir . Ancak zararsız bir anahtar kelime alırsanız, bunun tutarlı arama hacmine sahip olduğunu bilirsiniz ve bunu gizemli teriminizle karşılaştırırsanız, göreceli popülerlik hakkında bir fikir edinebilirsiniz. Trend olan bir terimin zirvesi, iyi bilinen anahtar kelimenizin 5 katı ise, muhtemelen yazmaya başlamalısınız!

Google Trendler, verileri coğrafi bölgeye göre görüntülemenizi ve bir arama teriminin popülerliğinin konuma göre nasıl değiştiğini anlamanızı çok kolaylaştırır. Bu, işletmenizin ürün veya hizmetlerinin nerede en popüler veya en çok ihtiyaç duyulduğunu daha iyi anlamak için çok yararlı olabilir. 

Arama çubuğuna ürününüzün veya hizmetinizin adını yazarak başlayın. Ardından, sayfanın harita bölümüne gidin ve arama teriminin ilgi alanına göre alt bölgeye, metropol alanına veya şehre göre dağılımını görmek isteyip istemediğinize karar verin. Buradan, ürün veya hizmetinizin en çok nerede arandığını kolayca tespit edebilirsiniz. Bu bilgiler, PPC reklamlarınızı nereye hedeflemeniz gerektiğini seçmenize yardımcı olabilir ve size oluşturabileceğiniz yere özgü içerik hakkında fikir verebilir. 

Belirli bir konumdaki bir terimin popülerliğini analiz etmek için kullanabileceğiniz başka bir yöntem de arama filtrelerini kullanmaktır. Aramak istediğiniz terimi yazdıktan sonra, kutunun sağ tarafındaki üç noktayı tıklayın ve “filtreleri değiştir” düğmesini tıklayın. Buraya, verilerini görmek istediğiniz herhangi bir konumu yazabilirsiniz. Bu hem bireysel terimler hem de terimleri karşılaştırmak için işe yarar. Terimin farklı yerlerde zaman içinde nasıl değiştiğini görmek istiyorsanız, farklı yerler seçebilir ve aynı terimi birden çok kez kullanabilirsiniz. Bu, ürününüze veya hizmetinize olan ilginin bir şehirde artıp başka bir şehirde azaldığını görmenize yardımcı olabilir, böylece bilinçli pazarlama kararları verebilirsiniz. 

Sonuç olarak

Gördüğünüz gibi, Google Trendler çok çeşitli farklı görevler için kullanılabilir. Verileri ilk başta yorumlamak biraz zor olsa da, bulduğunuz bilgilere baktığınızı gerçekten anladıktan sonra birçok işletme ve pazarlama kararını bilgilendirmeye yardımcı olabilir. 

Trend olan aramalar sayfası ve ilgili sorgular ve konular bölümleri, yeni anahtar kelime fikirleri üzerine beyin fırtınası yapmanıza yardımcı olabilir. Grafik, bir anahtar kelimenin popülerliğinin zaman içinde arttığını veya azaldığını anlamanıza yardımcı olabilir ve mevsimsellik gibi önemli eğilimleri belirlemenize yardımcı olabilir. Harita size belirli anahtar kelimelerin en iyi performansı nerede gösterdiğini gösterir ve bu, konuma dayalı iş kararları vermenize yardımcı olabilir. Anahtar kelimeleri karşılaştırmak, rakiplerinize kıyasla ne durumda olduğunuzu ve belirli anahtar kelimelerin diğerlerinden daha iyi performans gösterip göstermediğini gösterebilir. 

Genel olarak, Google Trendler beyin fırtınası, planlama ve karar vermeyi kolaylaştırmak için harika bir araçtır. Google Trends’in sunduğu tüm farklı işlevleri denemekten korkmayın. İşletmenizin rekabette bir adım öne geçmesine yardımcı olabilecek hangi değerli bilgileri bulabileceğinizi asla bilemezsiniz!

 

 

Dünyada ve ülkemizde etkisini gösteren Covid-19 nedeniyle son zamanlarda küçük, orta ve büyük tüm işletmeler dijital pazarlama alanlarında yatırımlar yapmaktadır. İnternet kullanıcılarının %92’si Google arama motorunu kullanarak büyük potansiyel müşteri ağını oluşturmaktadır. Google reklam verme konusunda yapılan araştırmalar her geçen gün ciddi bir şekilde artış göstermektedir. Özellikle ülkemizde Google reklam vermek isteyen KOBİ’ler dijital pazarlama uzmanı barındırmadığından dolayı bu konuda dışarıdan destek almaktadır.

Google reklam verme işlemlerinde, çalışacağınız dijital pazarlama ajansını araştırarak doğru bir şekilde seçim yapmanız gerekmektedir. Google reklam verme konusunda karşılaşacağınız Google ADS tüm bu işlemlerin uygulandığı platformdur.

Google ADS Reklam Verme

Google ADS reklam verme konusunda sıkça rastladığımız sorulardan biri “dışarıdan bir ajans ile çalışmak zorunda mıyım?” aslında bu sorunun cevabı “hayır”, fakat dijital pazarlama uzmanları veya bu alanda hizmet veren ajanslar, Google ADS ve internette reklam verme konusunda doğru bilgi, profesyonel kurulum ve gelişen algoritmaları takip ettiğinden dolayı reklam verme konusunda bireysellere göre oldukça fazla bilgilidir. Bu yüzden ajans ile çalıştığınızda reklam maliyetlerinizi düşürebilir, potansiyel müşteriye daha hızlı ulaşabilir, daha uygun fiyatlarla daha fazla görüntüleme ve tıklama alabilir, dönüşüm oranlarını daha rahat bir şekilde takip edebilirsiniz.

İşletimi büyütmek için Google’da reklam vermek zorunda mıyım?

İçeriğimize başlamadan önce Google internet kullanıcıların %92’sine hitap ediyor demiştik. Hizmetinizi veya ürünlerinizi doğru kitleye uygun maliyetlerle dijital anlamda ulaştırmak istiyorsanız, bu sorunun cevabı – “evet, işinizi büyütmek için reklam vermek zorundasınız”.

Bugün bir emlak satıcısının veya araba satıcısının nasıl sahibinden.com gibi internet sitelerinde ilan vermeden iş yapması zor bir durumsa, bir kombi ustasının veya araba tamircisinin de Google ilan verme konusunda kararlı olması gerekmektedir. Google ilan ver, derken tabii ki de Google ADS reklamlarından bahsetmiştik. 😊

Verdiğimiz her Google ADS reklamı aslında birer ilan bununda altını çizmekte fayda var.

Google Adwords Reklam Verme = Google ADS

Son zamanlarda en çok aldığımız şikayet konularından biriyse biz müşteri ile iletişime girdiğimizde “Google ADS” terimini kullanmamız. Google ADS’nin eski adı, Google Adwords yani her ikisi de aynı platform sadece isim değişikliğine gitmiştir. O yüzden Google’da arama yaparken ADS olan sayfaya tıkladığınızda da aslında doğru yere ulaştığınızın altını çizmekte fayda var. Bunu burada belirtme sebebimiz özellikle KOBİ’ler geçmiş dönemlerde ADS yerine Adwords tanımına daha hakim olmalarıdır.

Google Reklam Verme Fiyatları

En çok merak edilen konulardan bir tanesi, Google Reklam Verme Fiyatları! Birçok ajans bu fiyatları sabit tutarak hizmet verirken bazı firmalar ise Google reklam verme konusunda belirli komisyonlar ile çalışmaktadır. Google reklam verme fiyatları diye bir fiyat listesi bulunmamaktadır. Bu reklam verme fiyatları tamamen size kalmıştır. Bugün Google’a isterseniz 20 TL – isterseniz 2.000 TL reklam verebilirsiniz. Google reklam verme konusunda ajanslar ile çalışırsanız, belirli bir kurulum ücreti veya komisyon talep edilmektedir. Biz Webrius Reklam Ajansı olarak, siz değerli müşterilerimiz için en uygun kurulum fiyatı ve danışmanlık ücreti belirlemekteyiz. Bu danışmanlık ücreti ile reklam verdiğiniz tutar fark etmeksizin çalışmaları gerçekleştirmekteyiz.

Google reklam verme ücreti tamamen müşterimiz tarafından belirlenmektedir. Tabii ki, ajansımız Google reklam bütçelerinde 50 TL – 100 TL gibi reklam vermek isteyen kişiler için çalışmaya uygun değildir. Google reklam vermek isteyen işletmeler için bir özel rapor hazırlayarak, reklam vermeden önce Google reklam verme ücreti hakkında bir sunum gerçekleştirmekteyiz. Web sitesi reklam verme konusunda raporu sunduktan sonra, müşterilerimiz ile uzun süreli Google ADS danışmanlık paketi de iletmekteyiz.

Google ADS Danışmanlık

Google’da reklam verme konusunda başarılı olmak için her işte olduğu gibi sabır, sıkı çalışma ve raporlamaların doğru bir şekilde okunup analiz edilmesi gerekmektedir. Biz dijital ajanslar tamda bunu yapmak için müşterilerimizden danışmanlık adı altında ödeme talep etmekteyiz.

Google reklamlarınızı oluşturur, analiz ederek ve daha iyi sonuçlar almak için optimize işlemlerini sağlarız. Tabii ki, her işte olduğu gibi Google’da reklam vermek isteyen işletmeler burada da biraz kesenin ağzını açması gerekiyor.

İnternette Reklam Vermek

İnternette reklam vermek konusunda birçok alternatif kanalınız bulunmaktadır. Bunların başında potansiyel müşteriye en hızlı dönüşebilecek ve en hızlı sonuç alabileceğiniz platform Google’dır. Diğer dijital platformlar ise işiniz ile ilgili web siteleri, forum siteleri, haber siteleri ve sosyal medya platformları olarak sıralayabiliriz.

Eğer ki belirli bir bölgede çalışıyor ve sadece o lokasyona hitap ediyorsanız, Google reklam verme ile bölgenizdeki en popüler haber siteleri, instagram ve facebook sayfalarında da reklamlarınızı verebilirsiniz. Ne demişler “reklamın iyisi kötüsü olmamış” bugün dijital mecralarda doğru olarak verdiğiniz hiçbir reklam karşılıksız kalmayacaktır. Bu yüzden günümüz çağında internette reklam vermek oldukça önemlidir. Özellikle yeni ve işini geliştirmek isteyen işletmeler için biçilmez bir kaftandır.

Google’ye Reklam Verme

Aslında Google’ye reklam verme oldukça basit, bizi 0282 650 60 85 veya 0555 099 85 15 telefon numarasından arıyorsunuz ve müşteri temsilcilerimize Google’ye reklam verme konusunda bilgi verebilir misiniz diyerek, detaylı bir şekilde fikir alışverişi yapabiliyor ve özellikle potansiyel müşterilerinize nasıl, ne kadara ve ne kadar süre içerisinde ulaşabileceğiniz konusunda akıl alışverişi yapabiliyorsunuz.

Google Reklam Veren Firmalar Arasındaki Farklar Nedir?

Her işte olduğu gibi strateji, analiz ve raporlama çok önemlidir. Google reklam veren firmalar arasındaki en önemli faktör bunlardır. Ayrıca tabii ki, kullanılan araçlar ve müşteriyle olan güven unsurudur. Bugün Google reklam veren firmalar hepsi aynı platform üzerinden reklam vermektedir. Yani, çalışacağınız her ajans Google ADS sistemine girer ve sizin için kayıt oluşturarak tüm işlemleri halleder.

Bu aşamada ajanslara size sunduğu analiz, raporlama, dönüşüm değerleri ve işin sürekliliği için ödeme yaparsınız. Google reklam veren firmalar, reklamları kurup bırakmamaktadır. Reklamların devamının daha iyi olması daha az maliyetler ile uygulanması için özellikle “kalite puanı” – “anahtar kelime analizi” – “rakip analizi” gibi unsurlara dikkat ederek, bahsettiğimiz bu işlemleri gerçekleştirmektedir.

Kısacası “Google reklam vermek istiyorum” diyorsanız, mutlaka işini iyi bilen ve doğru bir şekilde yapan Google ADS ajansından danışmanlık almanız gerekmektedir.

Kendi başınıza vereceğiniz reklamlar “bozuk olan arabanızı tamir etmeye benzer” bu yüzden mutlaka Google reklam verme konusunda konusun da uzman kişi veya ajanslar ile çalışmanız gerekmektedir.

Google Resimli Reklam Verme

Google resimli reklam verme konu, yukarıda belirttiğimiz tüm kriterler ile aynıdır. Burada ki fark aslında strateji ve reklam kurulumlarının farklı olmasıdır. Aynı zamanda Google görüntülü reklam verme için profesyonel grafik tasarım hizmetlerine ihtiyacınız vardır. Bu yüzden Google görüntülü reklam verme konusunda çalışacağınız ajans aynı zamanda grafik tasarım hizmetini de sunuyor olması sizin için avantaj sağlayacaktır.

Bugün, “internette reklam vermek istiyorum” diyorsanız, bize hemen ulaşabilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz. Google ADS reklamları ile daha hızlı bir şekilde müşterilere ulaşabilir ve Google üzerinden yaptığınız yatırımların kat kat fazlasını çıkarabilirsiniz.

Google reklam vermek şu durumda oldukça mantıklı bir girişim olacaktır. Google reklam verme fiyatları pahalı, ücretlerin altından kalkamayız diye düşünmeyin! Yazımızda bahsettiğimiz gibi bugün siz bile ücretsiz bir şekilde Google ADS hesabınızı oluşturabilir ve kendiniz ilk reklamlarınızı Google’da yayınlayabilirsiniz.

Daha profesyonel bir şekilde reklam hizmeti almak için bizi aramayı unutmayın! 😊

Google Reklam Danışmanı

Dijital pazarlama her geçen gün gücünü arttırmakta, Google dijitalde reklam verme ve yeni müşterilere ulaşma konusunda en değerli madenimizdir. İşletmesini büyütmek isteyen iş yerleri küçük, orta veya büyük fark etmeksizin Google arama motoruna uygun maliyetler ile reklam vermenin yolunu aramakta.

Google Reklam Danışmanı Nedir? Ne İşe Yarar?

Google reklam danışmanı, sizin reklam hesabınızın kurulumu, optimize edilmesi yani daha hale getirmesini ve aynı zamanda anlık olarak takibini sağlamaktadır. Google tarafından tüm eğitimlere katılmış ve işin tüm ayrıcalıklarını bilen uzmanlara denir.

Google reklam danışmanı, potansiyel müşterilere daha hızlı ve daha az maliyetler ile ulaşmanızı sağlamaktadır. Peki bunu nasıl yapıyor? Potansiyel müşterilerinizin arama terimleri (anahtar kelimeleri) analiz ederek en doğru verilere ulaşır ve reklamları bu yönde optimize eder.

Google reklam danışmanı, verdiğiniz reklamları sürekli olarak takip ederek sahte tıklama veya kötü amaçlı yazılımlardan korunmanızı sağlar. Aynı zamanda reklam kalite puanınızı yükselterek, daha uygun maliyetler ile reklam vermenize olanak sağlar.

Google Reklam Danışmanı Ücretleri Nedir?

Google reklam danışmanı ücretleri vereceğiniz reklam tutarına bağlı değişmektedir. Fakat ilk olarak kurulum ve optimize işlemleri için ufak bir ödeme talep edilmektedir. Kurulum aşamasından sonra reklam vereceğiniz tutara göre komisyon oranı belirlenerek çalışmalar yapılmaktadır.

Google Reklam Danışmanına mı ihtiyacınız var?

Webrius Reklam Ajansı olarak, Google reklamları konusunda en uygun fiyatlarla profesyonel çözümler üretmekteyiz. Google reklam danışmanına ulaşmak için 0555 099 85 15 telefon numarasını arayabilir ve Google reklamları hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Google reklam danışmanımız size en kısa süre içerisinde istediğiniz anahtar kelimeler doğrultusunda bir teklif ve rapor hazırlayarak nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini anlatarak işe koyulacaktır.

Grafik tasarım konusunda A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlarınızı profesyonel ve uygun fiyatlarla karşılamak için yaratıcı ekibimiz sizin için hazır! Logo tasarımından, menü tasarımına aklınıza gelebilecek tüm ihtiyaçlarınız için uygun maliyetlerle yenilikçi çözümler üretiyoruz. Çorlu grafik tasarım konusunda yaptığımız çalışmalarla birlikte çok kısa süre içerisinde “en çok tercih edilen dijital ajans” unvanını alarak son yıllarda bölgenin en hızlı büyüyen dijital ajansı olarak hizmet veriyoruz.

Grafik tasarım ile ilgili ihtiyaçlarınız konusunda müşteri temsilcilerimize destek@webrius.com.tr veya 0555 099 85 15 telefon numarasından ulaşabilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz sizin ihtiyaçlarınız doğrultusunda en uygun grafik tasarım teklifini vererek, projeniz için en yaratıcı ve akılda kalıcı tasarım fikirlerini üretmeye başlayacaktır. Çorlu grafik tasarım konusunda ihtiyaç duyduğunuz tüm hizmetler için bizi aramaktan çekinmeyin.

Günümüzde artık dijitalleşme son hızla sürdüğünden dolayı artık alışagelmiş tasarımlar dışında, daha yenilikçi ve akılda kalıcı grafik tasarımlar üretmek gerekmektedir. Biz Webrius Reklam Ajansı olarak hem grafik tasarım hem de diğer tüm hizmetlerimizde müşterilerimiz için ihtiyaç duyduğu ve hedef kitlede fark yaratacak işlere imza atmayı başardık ve siz değerli müşterilerimiz için her geçen gün kendimizi geliştirmekteyiz.

Çorlu Grafik Tasarım Fiyatları

Çorlu grafik tasarım fiyatları yapılacak olan işe göre değişiklik göstermektedir. Bu yüzden herhangi bir sabit fiyat listemiz bulunmamaktadır. Grafik tasarım ile ilgili ihtiyaçlarınızda bize ulaşarak, fikir alışverişi yaparak sizlerle beraber en uygun fiyatları oluşturuyor ve sunuyoruz. Bugün bizi 0555 099 85 15 telefon numarasından arayabilir ve grafik tasarım ihtiyaçlarınız için destek alabilirsiniz.

Sadece grafik tasarım değil; Çorlu web tasarım, e-ticaret yazılımı, Çorlu SEO ve tüm dijital hizmetler için bize ulaşabilirsiniz.

SEO Nedir? İşte 60 Uzman tarafından tanımlanan Arama Motoru Optimizasyonu

SEO nedir? 60’dan fazla sektör uzmanına göre, arama motoru optimizasyonunun bugün ne anlama geldiğini tanımlıyoruz.

Tanımlamamıza göre arama motoru optimizasyonu (SEO)

“Bir web sitesini arama motorlarına göre optimize etme süreci ve bu web sitesindeki tüm içerik yönetimi olarak tanımlayabiliriz. Yapılan bu optimize işlemleri sonucunda arama motorlarının organik sonuçlarında önemli pozisyonlarda görünecektir. SEO, arama motorlarının nasıl çalıştığını, insanların ne aradığını ve neden ve nasıl arama yaptığını anlamaktır. Başarılı SEO çalışması, bir siteyi kullanıcılara göre ve arama motorlarına daha çekici hale getirmektir.”

Ancak SEO’nun tek bir tanımı yoktur.

Daha önce yabancı kaynaklar tarafından yapılan araştırmaya göre 60’tan fazla SEO uzmanına arama motoru optimizasyonu tanımı sorulmuş. Uzmanlar tarafından verilen tüm cevaplar ve bakış açıları benzersizdir. Yapılan tüm tanımlar doğrudur.

İşte uzmanların SEO nedir? Sorusuna cevapları

Benj Arriola / SEO Direktörü, Myers Media Group 

Google, büyüdükçe öğrenen karmaşık bir makine oluşturmak için algoritmalarını sürekli geliştirir; ne kadar çok öğrenirse, insanlar o kadar az anlayabilir. Yıllar geçtikçe, SEO stratejileri, Google’ın makine öğrenimi ve veri bilimi kullanımı ile algoritma değişikliklerine ve güncellemelerine ayak uydurma girişimlerinde gelişti.

Bugün SEO

Yine de bazı şeyler asla değişmez, bir faktör sabit kalır: Google her zaman kullanıcıların okumayı, izlemeyi, dinlemeyi ve paylaşmayı sevdiği kaliteli, faydalı içeriğe odaklanmıştır. Google’ın sıralama algoritmasında odak noktası olarak kullanıcıya yarar sağlayan kaliteli içerikle, içerik üretirken SEO’nun önceliğini yapmak da zorunludur.

Loren Baker / Founder, Search Engine Journal

SEO, aşağıdakileri içeren üç bölümlü bir stratejiyi bir araya getirmenin kapsamlı bir tanımıdır:

  • Google’ın, Google, masaüstü ve mobil sıralamaları ve diğer motorlar için tasarlanmış sayfaları düzgün bir şekilde okuyabildiğinden ve dizine eklediğinden emin olmak için bir web sitesinin devam eden teknik optimizasyonudur. Ayrıca, AMP, Schema ve zengin snippet’ler gibi çözümler aracılığıyla arama ve tüketici kullanılabilirliği için sürekli yeniliktir.
  • Müşterilerin ve motorların sitenin bir sayfasını veya bölümünü, önemini ve organik arama sorgularıyla ve konuyla ilgisini kolayca tanımlayabilmeleri için içeriğin web sitelerine işlemsel, bilgilendirici ve yayıncılık düzeyine dahil edilmesi. Gezinme, içerik stratejisinin bir parçasıdır, bu nedenle burada bağlantı oluşturmak büyük bir rol oynar.
  • Paylaşılabilir ve yukarıda belirtilen SEO hedeflerini destekleyen içeriği tanıtma yeteneği. İçeriği sosyal yardım, halkla ilişkiler, bağlantı kurma ve amplifikasyon girişimleri yoluyla paylaşmak, sitenin aynı otorite sitelerinden gelen sinyallerin optimize edilmesine yol açar, bu da basit terimlerle Google’ın sevdiği harika bağlantılar almanız anlamına gelir.

Aleh Barysevich / Founder & CMO, Link Assistant

SEO bugün, tonlarca doğru SEO verisine, en son Google trendlerine ve sağduyuya dayalı doğru seçimler yapmakla ilgilidir. Basit ama kolay değil. SEO’nun performans pazarlamasıyla birleşmesi ve bağımsız bir disiplin olarak rolünü kaybetmesi gibi bir eğilim de var.

Seth Besmertnik / CEO, Conductor

Bunun basit bir cevabı var: müşterilerinize değer verin. Müşterilerinizin neye ihtiyaç duyduğunu / istediklerini biliyorsanız ve onlara verin, SEO’da muazzam bir şekilde kazanacaksınız.

Önemli olan tek bir algoritma vardır: Müşterileriniz kalpleri, zihinleri ve ruhları.

Bu resim her şeyi söylüyor:

Andy Betts / Executive and CMO Adviser

SEO, günümüz pazarlamasında bir dönüm noktası olarak rolünü yeniden tanımlamak için gerçek bir fırsata sahiptir. Arama pazarlamacılarının kendilerini içerik, dijital ve pazarlama iletişimi kanallarıyla uyumlu hale getirmeleri ve entegre etmeleri için çok gerçek bir fırsat var.

İçeriğin ve SEO’nun, markaların organik arama başarısını ve bir zamanlar endüstrinin karanlık tarafı ile ilişkili siloları ve damgalamayı yırtması için büyük bir fırsat sunuyor.

SEO, tek başına, başarıyı garanti etmek için yeterli değildir. Arama motoru optimizasyonu içerikle birlikte daha iyi bir müşteri deneyimi sağlar ve noktaları birleştiren pazarlamacılar için büyük bir pazar fırsatı vardır.

Alan Bleiweiss / Alan Bleiweiss Consulting

SEO, arama tarayıcılarının ve algoritmalarının “bu sayfanın bu arama sorgusu için en iyi seçim olduğu” konusunda maksimum erişim, anlama ve formülsel güven kazanmasına yardımcı olma sürecidir.

Nihayetinde, bu bile, gerçekten, arama yapanların içeriğinizi keşfetmelerine yardımcı olmak ve bunu onlara “aradığım şey budur” konusunda güven verecek şekilde yapmakla ilgilidir.

Chris Boggs / Founder, Web Traffic Advisors

SEO, “engelleme ve mücadele” temellerinin tamamen optimize edilmeye zorlanmasıyla ilgili olmaya devam ediyor süreçler, kanal anlama ve politika genellikle yolunda.

İletişim, orta ölçekli işletmeler arası bir sorun olmaya devam ediyor, ekipler SEO önerilerinin yüzde 90’dan fazlasını gerçekleştirmek için isteksiz veya verimli bir şekilde birlikte çalışamıyor.

KOBİ tarafında, SEO performansının yüksek bir beklentisi var, ancak genellikle performansın artması için önemli olan içeriği, bağlantıları veya “çevrimiçi markalamayı” iyileştirmeye adanmış (veya tamamlanması için ödeme) saatleri tamamlayamama.

Spektrumun her iki ucundaki “isteksizlik”, SEO’nun çalışması için gereken çaba düzeyi hakkında genel bir saflıktan, özellikle de orta derecede rekabetçi alanlarda.

Michael Bonfils / Global Managing Director, SEM International

Küresel ve çok dilli bir bakış açısıyla, birden fazla dilde ve kültürde SEO yaparken, sadece bir anadil SEO uzmanı, pazarlarına yanıt veren davranışları, kullanımı ve anahtar kelime türlerini gerçekten anlayacaktır. Hreflang ve pazar / dil açısından zengin anahtar kelimelerin uygulanması dışında, tüm kurallar normal İngilizce SEO’da olduğu gibi çok dilli SEO için de geçerlidir.

Katya Bovykina / Digital Marketing Manager, Resolver

SEO bana değerli içerik ve anlamlı ortaklıklar hakkında. 2017 yılında SEO oyununu kazanmak için yararlı, alakalı, doğru ve güncel bilgiler sağlamanız gerekir.

Bunu çevrimiçi ilişki kurma ile birleştirirseniz, çok güçlü bir rekabet avantajı elde edersiniz. “Çabuk zengin ol” planları için çok az yer kaldı ve bu iyi bir şey.

Clark Boyd / Digital Marketing Consultant

Arama, bir cevap gereksinimi anlamına gelir. İnsanların soruları olduğu sürece, en iyi, en hızlı cevapları verenler zenginleşecektir.

Bugün, teknoloji bize SEO’nun en saf özünü sunmamızı sağlıyor. İster mobil ekran ister dijital ev asistanı olsun, işimiz içeriğimizin mümkün olduğunca sorunsuz bir şekilde keşfedilmesini ve sunulmasını sağlamaktır. AI ve makine öğreniminin arama algoritmalarına eklenmesi, başarı için kısayol olmadığı anlamına gelir; en iyi içerik zamanla zirveye çıkmaya başlar.

Veri ve cihazların çoğalması birçok aramanın kaynağını merkezileştirmeye hizmet ettiğinden, başarı artık Google’da yalnızca yüksek sıralarda çalışmak anlamına gelmiyor. Bu nedenle, bir edinme kanalı olarak SEO konusundaki bakış açımızı ve kampanya etkisini ölçme yollarımızı uyarlamamız gerekiyor.

Çok fazla akıya adapte olurken SEO’nun temel, kalıcı gerçeklerine göz kulak olanlar en iyi sonuçları elde edecekler. Sonuçta insanlar hala cevaplara ihtiyaç duyuyor.

Winston Burton / VP of SEO, Acronym Media

SEO, son kullanıcılara farklı platformlarda ve cihazlarda kullanıcı yolculuklarında doğru zamanda olumlu bir içerik deneyimi sunmakla ilgilidir.

Doc Sheldon Campbell / Founder, Intrinsic Value SEO

Bugün SEO’da neyin etkili olduğunu anlamak, aramanın nasıl çalıştığından daha derin bir anlayış gerektirir. Açıkçası, herkes bir arama mühendisi değildir, bu nedenle arama motorlarının birincil amacının ne olduğunu anlamak için basitleştirilebilir.

Elbette, “alakalı sonuçlar” doğrudur, ancak bundan çok daha derine iner. Her zamankinden daha fazla, izleyiciyi bilmemiz gerekiyor:

  • Onlar kim.
  • Ne arıyorlar.
  • NE ZAMAN araştırıyorlar.
  • NEDEN arıyorlar.
  • NEREDE arıyorlar.
  • NASIL araştırıyorlar.

Bu yeni bir şey değil… şimdi daha kritik. Eskiden bunlardan sadece bir veya ikisine odaklanan sonuçlar elde edebildik. Şimdi hepsini çivilemeliyiz.

Christine Churchill / President & CEO, KeyRelevance

SEO arama yoluyla sayfaya gözbebekleri alma bilimidir. Web sayfalarının insanlar ve arama motorları tarafından bulunmasına yardımcı olmak için çok disiplinli bir yaklaşımdır.

Teknik bileşenler (arama motoru taramasını engelleyebilecek veya sınırlandırabilecek sunucu ve kod sorunlarını bulma yeteneği ve sayfadaki sıralama faktörlerinin dahil edilmesi) ve kullanıcı motivasyonu ve kullanıcı davranışı psikolojisinin kapsamlı bir şekilde anlaşılması arasında bir dengeleme eylemi içerir. Dönüşüm optimizasyonunu tehlikeye atmayın.

Catfish Comstock / Director of SEO, Business OnLine

SEO, içerik ve mesajlaşmanın, potansiyel müşterilerin ve ziyaretçilerin bir web sitesinin sunduğu ürünleri, çözümleri, hizmetleri veya bilgileri tanımlamak için en sık kullandıkları dile göre hizalanmasını ve düzenlenmesini sağlayarak, bulunabilirliği, kullanıcı deneyimini ve etkileşimi en üst düzeye çıkarır.

Bu, sitenizin arama motorlarının içeriğinizi endeksleme veya anlama ile ilgili herhangi bir teknik sınırlamaya sahip olmamasını sağlamak için SEO en iyi uygulamalarıyla tasarlanmasını, oluşturulmasını, sürdürülmesini sağlamak anlamına gelir. Bu, içeriğinizin maksimum taşınabilirliğini sağlamak için mümkün olduğunda yapılandırılmış veri yapılarının kullanılmasını içerir.

Buna ek olarak, arama motoru optimizasyonu, en iyi sonuçları ve yararı elde etmek için sosyal, ücretli, görüntülü reklamcılık ve PR gibi diğer dijital pazarlama kanallarında anahtar kelime odağı ve SEO en iyi uygulamalarını aşılamaktadır.

Anna Crowe / Features Writer, Search Engine Journal

Yapay zeka çağında yaşıyor olabiliriz, SEO pazarlamacıları UX için birkaç ince ayar yaparak daha fazla kişiselleştirilmiş web siteleri inşa ediyor ve RankBrain için içerik oluştururken saatler harcıyoruz.

SEO bize yeni bir konsept veriyor: Bilgisayarda anahtar kelimeler yazmak yerine tüketiciler soru soruyor. Elbette, oldukça basit bir fikir gibi görünüyor, ancak AI, kullanıcıların sadece web sitenizle değil, markanızla nasıl etkileşime girdiğini yeniden şekillendiriyor. Ve birinci konum sıralamanız – organik trafiğinizden bahsetmemek bile – daha da değerli hale gelecektir.

Dave Davies / CEO, Beanstalk Internet Marketing

Şu anda sektörde ve kullandığımız stratejilerde bir dönüm noktasındayız, bu da bunu çalışmak için daha zor zamanlardan biri haline getiriyor.

Klasik SEO öğelerinin birçoğu hala çok fazla ağırlığa sahip, gelen bağlantılar ve iç yapılar gibi şeyler bu yüzden bunlar için optimize etmek zorundayız, ancak aynı zamanda çoğu duvardaki yazıyı görüyoruz – AI algoritmaya giriyor ve bununla birlikte, Google’ın bir kullanıcının amacını ve bir sayfanın bu amacı karşılayıp karşılamadığını ve sonuç olarak bu klasik sinyallerin çoğuna bakılmaksızın bunu sağlayıp sağlamadığını anlama yeteneği artar.

Esasen, bugün SEO’ların (ve gelecek yıl veya iki yıl için) iki sinyal setini, tarihsel olarak çalışmış olanları ve yakın gelecekte çalıştıklarını görebilenleri ve aynı içerik ve stratejiyi mutlaka optimize etmesi gerekiyor. her ikisi için de ideal.

Stoney deGeyter / President, Pole Position Marketing

SEO, tüm organik pazarlamayı temsil eden bir tümünü yakalama ifadesi haline geldi. Aslında, tercih ettiğim kelime öbeği “Web Durum Optimizasyonu” dır, çünkü yaptığımız şey budur, bir işletmenin web varlığının tüm yönlerini optimize edin.

Pratik Dholakiya / Co-Founder, E2M

Bana göre, bugün SEO’nun iki önemli yönü var:

  • Gelen pazarlamanın özel bir dalı: Arama motorlarının yokluğunda bile trafiği getirmek, dikkat çekmek ve erişiminizi yaymak için tasarlanmış bir dal. Ancak bu çabalar arama motorları göz önünde bulundurularak yapılır ve uzun vadeli organik arama trafiği getirme potansiyelinizi en üst düzeye çıkaracak şekilde gerçekleştirilir.
  • Teknik SEO: Tüm bağlantıların güncel olduğundan emin olmak, anahtar kelime araştırması yapmak, sayfalar taşındığında yönlendirmeleri ayarlamak, hataları düzeltmek, uygun işaretlemeyi kullanmak vb.

Bu iki yön daha sonra markanın genel pazarlama çabalarını artıracak şekilde entegre edilmelidir. Çok heyecan verici bir alan ve bunun bir parçası olduğum için mutluyum.

Eric Enge / CEO, Stone Temple Consulting

SEO’nun bazı yönleri aynı kalır. Sağlam bir site mimarisi oluşturmak ve kullanıcıların istediği içerik oluşturmak. Ama şimdi çok daha fazlası var.

Amazon mağazası için optimizasyon, dijital kişisel asistanlar (Amazon Echo ve Google Home) için optimize etme, AMP uygulama, PWA’lar geliştirme. Manzara çarpıcı biçimde çeşitlendi ve sonuç olarak karmaşıklık arttı.

Son fakat en az değil, bağlantı çekme süreci de değişti. Şimdi sitenizi bağlantılar için bir mıknatıs haline getiren içerik ve web varlıkları hazırlamakla ilgili. Sonuç, SEO’nun her zamankinden daha eğlenceli (ve etkili) olmasıdır!

Erin Everhart / Senior Manager, Media Strategy & Mobile, The Home Depot

Bugün SEO dün SEO’dan gerçekten değişmedi. Hala arama motorları için optimizasyon yapıyoruz, ancak şimdi optimizasyon yaptığımız tek bir arama motoru yok.

İnsanlar, hem geleneksel web sitesi anlamında (yani Google, Amazon, Pinterest, Facebook, Next Door, Trivago, Houzz) hem de Siri’de sesli arama ile yeni yollarla araştırmalarına başladığı yerde her zamankinden daha fazla seçeneğe sahipler. , Alexa veya Google Ana Sayfası. Taktik olarak, elbette, her şey farklıdır, ancak tüm pazarlamada durum böyledir: “nasıl” sürekli gelişecektir.

Gianluca Fiorelli / Senior SEO & Inbound Marketing Consultant

SEO, 5, 10 veya 15 yıl önce olduğundan çok farklı değil: kendi ve müşterilerimizin web sitelerinin arama motoru sonuçlarında potansiyel müşteriler için mümkün olan en görünür olanı.

Değişen şey şu ki, sonunda işimizin derin teknik bilgi ile eşit derecede derin pazarlama uzmanlığı arasında mükemmel bir denge olması gerektiği açık.

  • Teknik bilgi, çünkü teknoloji, mevcut her arama pazarlama fırsatından (ör. AMP, PWA, zengin sonuçlar, açısal SEO) yaratılmasında, optimize edilmesinde ve avantajlarda büyük rol oynar.
  • Pazarlama uzmanlığı, kitlemizi tanımlama, davranışlarını anlama ve ihtiyaçlarını uygun cevaplar ve çözümlerle tahmin etme yeteneği doğrudan (anahtar kelime ve topikal araştırma) ve dolaylı olarak (arama deneyimini ve kullanıcıların metriklerini) en geniş SEO görünürlüğünü elde etmeye bağlıdır.

Casie Gillette / Senior Director, Digital Marketing, KoMarketing

Benim için SEO’nun amacı, yaptığım 12 yıl içinde değişmedi. SEO, web sitenizin arama sonuçlarında hedef kitleniz tarafından bulunmasını sağlamakla ilgilidir.

“Arama deneyimi optimizasyonu” kavramının tamamını biliyorum ve arama dışındaki platformlar için optimizasyon yaptığınızdan emin olun, ancak söz konusu olduğunda SEO arama motorlarında bulunmakla ilgilidir. Tabii ki, bunu nasıl yaptığımız ve müşterilerimize sunduğumuz şey değişti, ancak bu, arama ortamının SEO’ya karşı değişmesinin bir sonucudur.

Damon Gochneaur / Founder, Aspiro Digital Agency

SEO, hala arama motoru optimizasyonu yaparken çok daha fazla disiplini kapsamaktadır. SEO, arama sıralamasını artırmak için sadece yerinde optimizasyondan daha fazlasıdır. Kullanıcı deneyimi ve dönüşüm oranı optimizasyonu, kısmen PR ve kısmen geleneksel pazarlama.

SEO bugün hem bir meslek hem de bir pazarlama kanalı olarak gelişmeye ve olgunlaşmaya devam eden çok disiplinli bir pazarlama kanalıdır. Özünde SEO, markanızı tanımayan kişileri web sitenize çekmekle ilgilidir. Ancak bu görevin gerçekleştirilme şekli ve yöntemleri dinamik bir süreçtir ve çaba gösterir.

Jenny Halasz / President & Founder, JLH Marketing

SEO tamamen bilgi almakla ilgilidir. Alaka düzeyi, zamanlama, çeşitlilik ve basitlik gereksinimlerinin incelenmesi ve yanıtlanması.

Müşteri çekirdek; onlara o anda ihtiyaç duydukları şeyi sağlıyor musunuz? Web’in, uygulamaların ve hatta sesin çok ötesine geçer.

SEO, insanların ve web sitelerinin internetin potansiyeline erişmesini sağlayan bir disiplindir. Bu, sitenizin ne zaman doğru sonuç olduğunu bilmek ve yanlış sonuç olduğunda kendinize itiraf etmekle ilgilidir. SEO, ihtiyaç duyduklarını inceleyerek ve onlara hizmet edecek kaynakları oluşturarak şirketinizi ve hizmetlerinizi potansiyel müşterileriniz için daha erişilebilir hale getiriyor.

Brian Harnish / SEO Consultant, Site Objective

SEO, kullanıcı deneyimi ve kullanıcılarınız için harika web siteleri oluşturmakla ilgilidir. Teknik SEO, içerik ve bağlantılar, kullanıcılarınıza ve hedeflediğiniz müşteri türüne göre uyarlanmış SEO kampanyalarının odağı olmaya devam etmelidir.

Kullanıcı tabanınızı tanımlamak ve SEO kampanyanızla ilgili her şeyi özel olarak uyarlamak (anahtar kelime araştırmasından Şema işaretlemesine, içerik oluşturmaya kadar) en üstte çıkmanıza yardımcı olacaktır. Bugünün rekabetçi ortamında yalnızca minimum miktarda çaba (örneğin yalnızca meta etiketleri değiştirme) yeterli değildir.

Bill Hartzer / SEO & Digital Marketing Consultant

SEO hala sayfa içi (ve site içi) ve sayfa dışı optimizasyon. Geçtiğimiz birkaç yıl içinde web sitesi kodunda çok fazla değişiklik ve eklemeyle, sayfa içi SEO ve teknik optimizasyon daha öncelikli hale geldi.

Schema’dan AMP’ye ve kanonik etiketlere kadar, bir web sitesini aramak çok kolay, böylece aramada iyi sıralanmayacak. Buna HTTP’ler ekleyin, yönlendirmeler ve site geçişleriyle birlikte SEO her zamankinden daha önemli hale geldi. Ben şimdi SEO’lar web siteleri arama motoru dostu yapmak için bir ihtiyaç olarak daha fazla görüyorum.

Marie Haynes / Owner, Marie Haynes Consulting

SEO, işletmelerin organik arama yoluyla web sitelerini ziyaret eden insanlardan daha fazla para kazanmak için ellerinden gelen her şeyi yapmasına yardımcı olmak anlamına gelir.

Bu, bu işletme için en önemli anahtar kelimelerdeki sıralamaları iyileştirmek gibi bariz şeyleri içerebilir. Ancak, yapılabilecek başka şeyler de vardır:

  • Hangi uzun kuyruk aramalarının iş getirebileceğini belirlemek.
  • Hangi çabalarımızın en çok yardımcı olduğunu bilmemiz için dönüşümleri doğru bir şekilde izleme.
  • Yerel aramadaki son değişikliklerden yararlanma.
  • Ve daha fazlası.

Adam Heitzman / Managing Partner, Higher Visibility

Herkes SEO’nun Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelen bir kısaltma olduğunu bilir. Ancak bu açıklama tarihli. Bizi sessiz yapar ve özellikle arama motorları için optimize ederiz.

SEO’ya Arama Deneyimi Optimizasyonu olarak başvurmayı seviyorum. SEO uzmanları olarak yaptığımız iş, daha sonra arama motorlarının bizi ödüllendirmek istemesini sağlayan kullanıcılar için daha iyi bir deneyim sağlamak için web sitelerimizi geliştirmektir.

Jon Henshaw / Senior SEO Analyst, CBSi

SEO, çoklu disiplinleri harmanlayan sanat ve becerinin bir karışımıdır.

Modern bir SEO’nun şunları yapması gerekir:

  • Arama motorları ve insanlar için sitelerinin yapısını ve içeriğini nasıl yapılandıracağını bilin.
  • Site hızı, yapışkanlık ve kullanılan cihazla ilgili olarak kullanıcı deneyimine odaklanın.
  • Bahsedilenleri, yönlendirmeleri ve geri bağlantıları artırmaya yardımcı olmak için uygun erişim ve tanıtımın nasıl yapılacağını bilin.

Bu disiplinler birleştirildiğinde ve iyi bir şekilde yapıldığında, sonuç organik siteleri ve siteleri için arama motorlarından gelen trafiği arttırır.

Dixon Jones / Global Ambassador, Majestic

Şimdiye kadar, SEO’nun ilkelerinin çoğu, 1999’dan beri siperlerde zamanlarını yapan insanlar tarafından az çok iyi anlaşılıyor, ancak yeni platformlar ve veri türleri sürekli olarak devam ediyor. geçmişten daha önemli. Siri, Alexa, Facebook, Linkedin ve uzman arama motorları (örneğin Booking.com gibi) gibi yeni girişler hakkında bilgi edinme ihtiyacı, SEO’ları gelecek yıllarda ayak parmaklarında tutacak.

Ama dahası da var… “optimal” olanı dijital pazarlama araçları sepetinde “gerçekçi olarak kabul edilebilir” olanla harmanlamaya da ihtiyaç vardır. Özellikle, SEO’lar düşünmeye eğilimlidir ve genellikle tek başına çalışırlar. Çevik, Scrum ve Yalın metodolojiler gibi geliştirme süreçlerini çevreleyen birçok konuyu takdir etmiyorlar. Bu daha geniş mühendislik kavramlarını anlamayan SEO’ların uygulamaları diğer “daha ​​acil” projelere sürekli olarak yeniliyor.

Modern SEO her şeyden önce rasyonel bir iletişimci olmalıdır.

Kelsey Jones / Founder & Chief Marketing Strategist, Six Stories

SEO, aradıkları tam zamanda aradıkları tam bilgilerle kullanıcıyı selamlamak anlamına gelir. Bu, sesli aramadan yerel işletmelere ve çevrimiçi alışverişe kadar çeşitli platformlarda olabilir.

Her zaman önce kullanıcı düşünerek, işletmeler hedef kitlelerinin aradıkları şeye daha iyi hitap edebilirler. Bu, eğilimleri daha iyi tahmin etmelerine, beklentileri karşılamalarına ve çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur.

Kristopher Jones / Founder & CEO, LSEO

SEO ters mühendislik ve pazar liderlerinin organik arama başarısını çoğaltmakla ilgilidir.

Pazar payını yakalamak istiyorsanız, rekabet hakkında toplam geri bağlantı, alan adı otoritesi ve en iyi organik sıralama gibi bilgileri öğrenmek için rekabetçi bir analiz aracı kullanın.

Elinizdeki rekabetçi verilere sahip olduğunuzda, bir sonraki adım, pazar liderlerinin başarısını çoğaltmak ve genişletmek için içerik oluşturma ve bağlantı oluşturma gibi kanıtlanmış SEO stratejilerini agresif bir şekilde kullanmaktır.

Julie Joyce / Owner & Director of Operations, Link Fish Media Inc.

Bugün SEO her zaman olduğu gibi: web sitenizin hem iyi sıralandığından hem de trafiği dönüştürdüğünden emin olun.

Geç olan ve daha iyisi için değişmeye devam eden şey, aşırı optimizasyonun yetersiz optimizasyon kadar kötü olabileceğinin farkında olduğumuzdur. Siteleri yalnızca arama motorlarına odaklanmak yerine daha kullanıcı dostu hale getirmeye çalışıyoruz. Buna bağlantı kurma pratiği de dahildir.

Müşterilerimizin çoğu nihayet en çok arzu edilen bağlantıların sizin için dönüştürme potansiyeline sahip olduğunu ve sadece sıralamanıza yardımcı olmadığını anlıyor.

Michael King / Managing Director, iPullRank

SEO, organik arama kanalındaki içeriğe görünürlük sağlayan çapraz işlevli bir pazarlama etkinliğidir. Arama motorlarından nitelikli trafik çekmek için geliştirme, içerik ve stratejik pazarlama girişimlerinin birleşmesi.

SEO, pazarlama analizidir.

Jeremy Knauff / CEO, Spartan Media

SEO bugün, özellikle bağlantı kurma, tüm ilişkilerle ilgilidir çünkü sıralama son derece yetkili web sitelerinden kaliteli bağlantılar gerektirir.

Arama motorları, düşük kaliteli, ücretli ve makine tarafından oluşturulan bağlantıları durdurmada oldukça etkili olmuştur, site sahiplerini değerli bağlantılar kazanmak için diğer insanlarla etkileşime geri dönmeye zorlamaktadır ve bu, en iyi şeylerden biridir.

Casey Markee, Founder, Media Wyse

SEO, en basit haliyle, tek bir kelime ile tanımlanır: kullanılabilirlik. Profesyonel bir site denetçisi olarak, herhangi bir müşteri için hedefim, bir web sitesinin hedef kitlesi için kullanılabilirliğini araştırmak, değerlendirmek ve tanımlamaktır.

  • Site, kullanıcının yararlı bulduğu soruları soruyor ve yanıtlıyor mu?
  • Google, bu siteyi bir bütün olarak genel nişin yüksek kaliteli bir temsili olarak değerlendirecek mi?
  • Google olmasaydı, bu sitenin hedef kitlesini keşfetmesi, gezinmesi ve dönüştürmesi yine de kolay mı olurdu?

Debra Mastaler / President, Alliance-Link

Bir web sayfasını optimize etmek, başlıkları ve etiketleri değiştirmekten ve kullanıcı amacını anlamadan daha azdır. Temel SEO hala web sitesi performansını etkileyebilir, ancak reaktif bir strateji olmak yerine, proaktif olarak başarıya ulaşma olasılığı daha yüksektir.

Bu gerçekten geçmişten farklı mı? Bina bağlantıları zaman kaybı mı? Hayır ve hayır, bağlantı popülerliği ve sayfadaki içerik hala sayfa sıralamasını belirlemek için kullanılan üç ana bileşenden ikisidir.

Ancak Google, makine öğrenimini geleceği olarak savundu ve yüzde 100 algoritmanın bu segmentini büyütmeye odaklanmış görünüyor. İleriye dönük olarak, SEO uygulayıcılarının proaktif olmaları ve çeşitli arama ve sosyal platformlarda verileri analiz etmeye ve arama davranışını anlamaya yatırım yapmaları gerekecektir. Bu şekilde, kullanıcı / arama davranışını motive edecek ve etkileyecek, dolayısıyla sıralamaları ve trafiği etkileyecek içerik türlerini geliştirebilirler.

Gelecekte Google’ın arama motorunun yeni ve daha teknik yönlerini anlamak ve fethetmek, SEO’nun da müşterilere doğrudan ulaşan pazarlama programları oluşturması gerekir. Google’a olan bağımlılığınızı azaltmak ve çapraz kanal platformlarını trafik ve satış üretmenin bir yolu olarak kullanmak sadece akıllı bir pazarlamadır.

Josh McCoy / Lead Digital Marketing Strategist, Vizion Interactive

SEO artık sessiz bir yaklaşım. Pazarlamacılar SEO’yu sadece “oh… ve SEO” olarak değil, çok yönlü bir ortak olarak düşünüyorlar.

Müşteri yolculuğuna daha fazla yoğunlaştıkça, kullanıcıların alternatif bir trafik kanalı aracılığıyla geleceğe dönüp dönüşümü yapmadan çok önce, bilgi arama aşamasında olan organik arama yapan kullanıcılar için içeriğin nasıl oluşturulduğunu ve pazarlandığını düşünmeliyiz.

Jesse McDonald / Director of SEO, Geek Powered Studios

SEO, bir web sitesinin kolayca tüm arama motorlarında bulunmasına ve arama motorlarındaki sıralamaya odaklanmasına yardımcı olarak tanımlanabilir. Her zamankinden daha fazla, SEO kararları verirken kullanıcılarınızı akılda tutmak çok önemlidir. Sayfa içi hedeflemeden bağlantı oluşturmaya kadar her şey, potansiyel kullanıcılar üzerindeki etkileri açısından dikkate alınmalıdır.

Corey Morris / Vice President of Marketing, Voltage

SEO bugün birçok yönden hala deneyim ve uzmanlık gerektiren odaklanmış ve özel bir disiplindir. Bununla birlikte, içerik ve kaynakların ölçeklendirilmesine izin veren iyi bir şey olan diğer dijital pazarlama kanallarına çok daha bağımlı ve entegre olmuştur. Çoğu pazarlama artık dijital olduğu için SEO, iş hedeflerine katkıda bulunan öncü bir organik trafik sürücüsü olarak masada ve yerde uygun bir yere sahiptir.

Britney Muller / SEO & Content Architect, Moz

SEO, yeni kişiselleştirme, makine öğrenimi ve varlık otoritesi yüksekliklerine dönüşürken, eski en iyi uygulama SEO’sunun temeline oturmaktadır.

Google, işletmeler hakkında daha fazla site dışı bilgi edindikçe, SEO’ların bir işletmeyi hem çevrimiçi hem de çevrimdışı başarı için optimize etme konusunda daha fazla düşünmesi gerekir.

Brock Murray / Co-founder, seoplus+

Bana göre, SEO sürekli olarak keskin kalmak için yeni ve en yeni yöntemleri denemekle ilgilidir. Bilgiye aç olmanız gerekir, ancak bireysel bir kişi sadece sindirebilir, işleyebilir ve çok şey yapabilir.

İşlem yapmanız gereken bilgileri veren yeni anahtar kelime araştırma aracına, izleme aracına veya ısı haritası yazılımına yatırım yapmaktan korkmayın. Mümkün olan her şeyi otomatikleştirin ve kartal gözü karar vericisi olmaya odaklanın, son derece hızlı gelişen bir endüstriye girmenin tek yolu bu.

SEO çok hızlı değişiyor, yeni bilgi almayı bıraktığınız dakika, kullanılmadığınız dakika. Artık sadece arama motorlarıyla da ilgili değil. Web varlığı optimizasyonu ile ilgilidir. Çevrimiçi başarı için birden fazla kanalda optimizasyon.

Lee Odden / CEO, TopRank Marketing

SEO, marka içeriğini ve araştırmacı hedefiyle etkileşimi teknik ve topikal olarak hizalayan bir metodolojidir.

İçerik aranabildiği sürece, performansı, nerede olursa olsun bir şirketin müşteriler için “en iyi cevap” olmasını sağlayacak şekilde optimize edilebilir.

Beau Pedraza / Senior Digital Marketing Manager, Forthea Interactive

Yılın ne olursa olsun, SEO, insanların etrafındaki dünya için geçerli olan cevapları bulup buldukları yere gider.

“On Mavi Bağlantı” bir marka web sitesi için hala mevcuttur, ancak markalı ve markasız arama terimleri için görünen çok sayıda sosyal ve üçüncü taraf profil bağlantısı da mevcuttur. Bahsetmiyorum bile, ses araması ve yeni ortamlarda ortaya çıkan sınırlar.

Bir son kullanıcı bir web sitesi listesinden kaçınmayı tercih ederse ve Houzz, TripAdvisor veya ZocDoc gibi bir inceleme sitesine geçerse, bu organik sonuçların dönüştürülmesini kolaylaştırmak istiyoruz.

Bir müşteri bu çabaya “Ama bunlar organik potansiyel müşteriler değil, yönlendirme!” “Organik aramaya dokunursa ve markanıza faydalı olursa, dönüşümleri, olası satışları ve geliri elimden alırım.”

Chuck Price / Founder, Measurable SEO

SEO tamamen kullanıcı deneyimi ile ilgilidir. Buna giderek olumlu bir sesli arama deneyimi sunuluyor.

Yararlı içerik oluşturmak ve topikal olarak ilişkili geri bağlantılar kazanmak, SERP’lerin en üstüne ulaşmanın anahtarı olmaya devam ediyor.

Bridget Randolph / Freelance Consultant

SEO her zamankinden daha fazla ideal müşterinizi ve ne aradıklarını anlamakla ilgilidir – ve uzantı olarak, ideal müşteriyle ilgili önemli anahtarlık sinyallerini tanımlamak ve kurmaktır. Arama gittikçe kişiselleştikçe, algoritma optimizasyonunun yanı sıra kendimizi bir müşteri personeline optimize ederken buluyoruz.

Google’ın belirtilen hedefleri ile gerçek dünya sonuçları arasındaki bu daha büyük uyum, özellikle de insan davranışlarına yoğun ilgi duyanlar için heyecan verici bir değişimdir.

Bununla birlikte, SEO prensiplerinin teknoloji ve taktiklerin baş döndürücü bir hızda yinelediği ve geliştiği kadar istikrarlı kalmasının yollarını takdir ediyorum. Günün sonunda, hala sadece şunları yapmaya çalışıyoruz:

  • Google’ın içeriğimize erişebildiğinden emin olun.
  • Ne hakkında olduğunu biliyorlar.
  • Diğer insanlar buna böyle atıfta bulunurlar.

Ve bunun yakın zamanda önemli ölçüde değişmesini beklemiyorum.

Adam Riemer / CEO, Adam Riemer Marketing

SEO bugün eskisi gibi, ancak kod, bazı iyileştirmeler için cihazlar ve birkaç küçük alternatif etiketleri ile bazı ilerlemeler. Çözümler, mükemmel bir kullanıcı deneyimi sağlamanız ve bağlantılar çekmeniz gerekiyor.

Kodunuzu, içeriğinizi ve UX’inizi güncel tutuyorsanız, değişen tek şeyin bu deneyimi robotlar ve ses komutları aracılığıyla farklı cihazlara sunma şeklimiz olduğunu zaten gördünüz.

Dave Rohrer / Founder, NorthSide Metrics

Genel pazarlama planınızı bir egzersiz olarak düşünürseniz, SEO günlük olarak yapmak istediğiniz alıştırmalardan biri olurdu. Kendi başına, sizi daha güçlü yapabilir, ancak diğer alıştırmalara (yani, taktikler ve stratejiler) bağlı olduğunda SEO’nun daha büyük bir etkisi vardır.

Şimdi, SEO her zamankinden daha fazla, günlük bir egzersiz düşünülmelidir. Sadece 1 Ocak’ı takip eden birkaç gün veya hafta boyunca düşündüğünüz “şey” değil.

Eli Schwartz / Director of Marketing, SurveyMonkey

SEO, içerik oluşturarak ve arama motoru kullanıcılarının aradıkları web sayfalarını optimize ederek organik trafiği artırma işlemidir. Arama motoru algoritmaları, yapay zekaya dayalı bir sorgulama amacı anlayışını taklit etmeye hiç olmadığı kadar yakındır; bu nedenle SEO’nun tüm yönlerinin odağı, alaka düzeyi, kalite ve katılımı vurgulanarak kullanıcılara karşı önyargılı olmalıdır.

Chris Sherman / Partner & VP, Third Door Media

SEO tam olarak 1997’de ne anlama geldiğini, bunun hakkında yazmaya başladığım zaman anlamına geliyor. Kolayca ifade edilebilir: İnsanların paylaşmaya zorlandıkları iyi, okunabilir içerik oluşturma (20 yıl önce olduğu gibi aşırı karmaşık cevaplar isteyenler için şimdi sinir bozucu bir tanım).

Tabii ki, bugün ele alınması gereken ek, daha ince mekanik nüanslar var. Ancak bunlar yetkili teknisyenler tarafından ele alınabilir – özel bir sihir dahil değildir, her şeyin mevcut “kurallar” kümesine uygun olduğundan emin olmak için uygulanan bir yolculuğun pratik bilgi ve becerisi.

Bilgisayar bilimi ile uygun bir karşılaştırma. Parlak bilgisayar bilimcileri, algoritmaların yaratıcı ustalarıdır, ancak mutlaka büyük kodlayıcılar değildir. Büyük kodlayıcılar katil uygulamalar oluşturabilir, ancak plan olarak kullanmak için birinci sınıf algoritmalar olmadan değil.

Sunucum, “Ah, Larry ve Sergey’in koda artık dokunmasına asla izin vermedik. Çok tehlikeli.” Yeter dedim, sanırım.

Grant Simmons / VP of Search Marketing, Homes.com

Site hızı ve kullanılabilirliğinden kullanıcı bağlamına ve memnuniyetine kadar SEO, aşağıdakilerin anlaşılmasını ve ustalığını gerektiren kullanıcı merkezli bir disiplindir:

  • Kullanıcının nasıl (metodoloji ve cihaz) ve nerede (konum) aradığı.
  • Kullanıcının neden arama yaptığı (sorgu anlamı ve bağlamı) ve bu nedenle (içerik ve ortam) en iyi nasıl karşılanacağı.
  • Optimum kullanıcı deneyimi, kullanıcı beklentilerini (ve bu beklentilerin karşılanmasını) karşılayan veya aşan şeydir.
  • SERP katılımı ve / veya sosyal ve bağlantıya dayalı yöntemler aracılığıyla memnuniyet sinyalleri sağlamak için kullanıcının sorgusunu nasıl tam olarak yerine getirebiliriz.

Tüm bunlar geliştiriciler, ürün halkları, tasarımcılar ve paydaşlarla ideal bir dengede!

Bill Slawski / Director of SEO Research, Go Fish Digital

Son birkaç yılda birçok değişiklik SEO’ya geldi.

Örneğin, web sitelerinde ve XML site haritalarında yapılandırılmış verilerin kullanılması, arama motorlarının arama sonuçları oluşturmak için makine tarafından okunabilir içeriğe baktığını gösterir.

SEO’lar, Google Arama Konsolu’nu (içeriğin mobil kolaylığı ve yapılandırılmış verilerin doğrulanması gibi) ve makineyi sağlayan mobil Google Analytics uygulamasındaki otomatik asistan gibi araçlarla doğrudan Google’dan daha önce hiç olmadığı kadar çok bilgiye erişebilir. Google analiz verileri hakkında bilgi edinme.

Hala PageRank’i Google’dan önemli bir sıralama faktörü olarak görüyoruz, ancak Google’a RankBrain adlı bir makine öğrenme yaklaşımı kullandığı söylendi. Bu RankBrain yaklaşımının odak noktası, arama motorunun sorguların anlamını daha iyi anlamasına yardımcı olmak ve (hala) arama yapanların durumsal ve bilgilendirici ihtiyaçlarını karşılamaya odaklanan cevaplar sağlamaktır.

Bize Paul Haahr gibi arama mühendisleri tarafından Google’ın nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi verildi; bu da artık bir varlığın bir araştırmacının sorgusunda olup olmadığını tanımayı içeriyor.

Bir siteyi optimize etmede yaptığım şeylerin çoğu, site hızı ve kullanıcı deneyimi açısından ne kadar iyi çalıştığını ve sayfalama işaretlemesinin ve standart bağlantı öğelerinin ve site mimarisinin uygulanmasını geliştirmenin yollarını bulmayı içerir; ve bir araştırmacının ilgi çekici ve ikna edici arama sonuçlarından bir sayfanın bağlantısını tıklaması olasılığını artırmak.

Google rater’in kılavuzunda bize söylendiği gibi, ideal olarak raterlerin Uzmanlık, Yetkili ve Güvenilirliği içerebilecekleri siteler oluşturmaya odaklanmak istiyoruz. Yakın zamanda yapılan bir Google patenti, arama sonuçlarındaki sayfaların otoritesini ölçmenin arama sonuçlarına bakabileceğini söyledi ve bu sonuçlardaki sayfalar belirli bir otorite eşiği karşılamıyorsa, Google bulmak için ilgili bir sorguda arama yapabilir daha sonra o ilk sorgu için arama sonuçlarına karıştırılabilen diğer yetkili arama sonuçları.

Yetkili olma, bu günlerde SEO için önemli bir metriktir ve Google rater’ın kılavuzunu okursanız, çok fazla geri bağlantıya sahip olmaktan çok daha fazlası anlamına gelir.

Aleyda Solis / International SEO Consultant, Orainti

SEO, bir sitenin arama kullanıcıları sırasında potansiyel kullanıcıları ve müşterileriyle bağlantı kurmak için organik arama görünürlüğünü en üst düzeye çıkarma işlemidir.

Shari Thurow / Founder & SEO Director, Omni Marketing Interactive

SEO, arama motorlarını kullanan kişiler için dijital belgeleri optimize ediyor. SEO, hem kullanıcılara hem de teknolojiye “bağlam” ı belirli bir bağlamda iletmeyi içerir.

Kullanıcılar göz atarak, arayarak ve sorarak istenen içeriği bulur ve keşfeder. Bu nedenle, SEO kesinlikle kullanıcı deneyiminin (UX) bir parçasıdır. Peter Morville’in Kullanıcı Deneyimi Honeycomb’unda SEO, Bitirilebilir modelin altına girer.

SEO hiçbir zaman sadece sıralamalarla ilgili olmamıştır.

Bas van den Beld / Founder, Speak with Persuasion

SEO olgun bir iştir. Web sitenizin birçok düzeyde hazır olması gerekir.

“Sadece SEO işi yapmak” artık yeterli değil. Kimi hedeflediğinizi anlamalısınız. Mobil ve güvenlik için hazır olmanız gerekir.

Ama en önemlisi: SEO her yerde ve her yerde. Bu, yöneticinin masasında olması gerektiği için herkesin iyi SEO ihtiyacının farkında olduğundan emin olur.

Jennifer van Iderstyne / Senior Strategist, Overit

SEO, bir işletmenin bilgi sunma ve çevrimiçi bulunmayla ilgili olarak nasıl var olduğunun tüm yönlerini kapsar.

Bugünün SEO’su, arama sonuçlarının aranma, görüntülenme ve oluşturulma biçimlerinin tüm yönlerini anlamak ve yanıtlamakla ilgilidir. İnsanların nasıl arama yaptığını, ne aradıklarını ve ne bulduklarını analiz etmeyi içerir. Ama aynı zamanda arama motorları, tarama, web siteleri ve sayfalar için otorite ve alaka düzeyi, algılama ve atama arkasındaki bilim takip.

SEO, sürekli değişen bir teknolojik ortamda, aramayı nasıl gördüğümüzü ve ondan neler öğrenebileceğimizi yeniden hayal etme sürecinin devam ettiği anlamına gelir. Sıralamayı sadece bir amaç olarak görmekle kalmaz, aynı zamanda arama motorlarının kullanıcılarına hizmet etmek için içeriğimizi nasıl kullandığını incelemenin bir yolu olarak da görür.

Bu, aramanın ne olduğu konusundaki tanımımızı genişletmek anlamına gelir. Çoğu insanın mal, hizmet ve bilgileri araştırmaya başlamak için kullandığı kanaldır. Ancak, yalnızca bildiğimiz gibi arama motorları aracılığıyla değil, arama sosyal platformlarda ve web sitelerinde gerçekleşiyor.

Arama verileri, insan davranışının kalbine ilişkin bir içgörüdür. Diğer iş zekası biçimleriyle eşleştirilen bu bilgiler, genel pazarlama stratejilerini şekillendirmek için kullanılabilir.

Frank Watson, CEO, Kangamurra Media

SEO, interneti nasıl kullandığımız gibi değişti. Mobil cihazlar, sesli arama ve konuma bağlı arama birkaç yıl öncesine göre çok daha baskındır.

Bunun yanı sıra şemanın ve Google’ın HTTP kullanımına yönelik itici gücünün etkisini anlamak, SEO’ların SERP’lerde yer almak için ustalaşması gereken başlıca alanlardır.

Mindy Weinstein / Founder & CEO, Market MindShift

Sadece bağlantı almaya ve içerik oluşturmaya çalışmaktan daha fazlası. Bir SEO olarak, tüm web varlığını düşünmeniz gerekir:

  • Saygın web sitelerinde veya çevrimiçi yayınlarda alıntı yapıyor, öne çıkıyor veya röportaj yapıyor musunuz?
  • Kullanıcılar içeriğinizi paylaşıyor ve sizinle konuşuyor mu?

Bunlar daha doğal bir SEO kampanyası yapan şeylerden bazıları. Değişmeyen şey, uygun şekilde optimize edilmiş ve teknik hatalardan arınmış, arama dostu bir web tabanlı ihtiyaç duyulmasıdır.

Amelia Wilson / Content Marketing Manager, HostGator

İlk günlerde SEO tamamen Google’a hizmet etmekle ilgiliydi. Ardından, kullanıcı aracılığıyla Google’a hizmet etme konusunda büyüdü.

Şimdi, site hızından içerik kalitesine kadar yaptığınız her şeyde önce kullanıcıyı düşünüyor olmalısınız. Kullanıcıları mutlu ediyorsanız, Google fark edebilecek kadar akıllıdır ve sizi sıralamada ödüllendirir.

Sistemin oynanışı hakkında çok daha fazlası vardı. Şimdi, SEO atılan bazı ekstra büyü ile çoğunlukla iyi bir pazarlama.

Rob Woods / SEO Consultant, Riseform Digital Marketing

Bugün SEO’nun tanımlanması zordur çünkü diğer birçok pazarlama tekniği ile iç içe olmuştur. Biri SEO için yaptıklarının çoğunun tamamen SEO (bağlantı oluşturma, son derece optimize edilmiş içerik, sadece arama motorları için içerik, vb.) Olduğu günler geride kaldı.

Bugün, SEO’nun, sitenizi arama motorlarının yönergelerine göre mümkün olduğunca teknik olarak sağlam hale getirmenin yanı sıra içeriğinizi belirli bir kullanıcının ihtiyaçları için mümkün olan en iyi cevap / kaynak haline getirme uygulaması olduğunu söyleyebilirim.

Teknik SEO, daha geleneksel yerinde sorunların üstünde yer alan mobil, semantik veriler ve sayfa hızı ile giderek daha karmaşık hale geliyor. Aynı zamanda, motorlar, bir araştırmacının ihtiyaçlarının ne olduğunu gerçekten anlamaya ve en iyi şekilde optimize edilmiş, sayfaya en çok bağlı olandan ziyade en yararlı cevabı döndürmeye daha uygun hale geldi ve olmaya devam edecek.

Tony Wright / CEO & Founder, WrightIMC

SEO’nun ne olmadığını söylemek daha kolay olabilir. Bu sihir değil. Mülkiyet değildir. Tek başına bir taktik değildir. Ve bu kolay değil.

Ajansımız bu kadar çok iş alanına danışmak zorunda kaldı, çünkü arama tüm bu alanlara değiyor. Bir şeylerin yanlış olduğunu gördüğümüzde, müşteri bizden işe alındığımız alanın çok ötesinde olsa bile cevap almamızı bekler.

Elbette, teknik ve reklamcılık konuları hala var, ancak işe alım, satış, muhasebe, güvenlik ve müşteri hizmetleri hakkında konuşabiliyor olmalıyız.

Bana SEO yeni iş danışmanlığı. Yaşasın SEO.

Wells Yu / SEO Analyst, Williams-Sonoma

SEO, bugün, her zaman sahip olduğu anlamına gelir: bir arama motoru tarafından düzgün bir şekilde anlaşılabilecek bir web sitesi oluşturmak. Ancak her yıl değişen şey, bunu nasıl yaptığımızdır. Bu nedenle, bu dünyada yeni teknoloji yaratıldıkça endüstrimizi değiştireceğini anlamak önemlidir.

Kullanıcı davranışını ve bu kullanıcılar için harika bir web sitesi deneyimini nasıl oluşturacağınızı anlamak, hepsi olmasa da SEO sorunlarınızın çoğunu çözecektir.

Kaynak: https://www.searchenginejournal.com/seo-101/what-is-seo/

 

İnternet sitesi kurma konusunda yıllardır hizmet veren firmamız Bursa’da kurumsal onlarca referansa sahip hizmet vermektedir. İnternet sitesi kuran firmalar Bursa da oldukça fazladır. Bu yüzden web sitesi yaptırmak isteyen kişiler seçim yapma konusunda oldukça dikkat etmeli ve seçeceği firmayı yakından incelemelidir.

Çorlu fotoğrafçı ile ilgili tüm merak ettiklerinizi 0 (282) 650 60 85 telefon numarasından bize ulaşarak iletebilirsiniz. Çorlu, Tekirdağ, Çerkezköy, Çanakkale ve Trakya’nın birçok bölgesinde profesyonel olarak ürün fotoğrafları, dış çekimler, fabrika çekimleri, düğün çekimleri ve özel fotoğraf çekimi ile 2010 yılından bu yana hizmetinizdeyiz.

Çorlu fotoğrafçı hizmetimiz ile ilgili fiyat bilgileri sitemizde yer almamaktadır. Bu yüzden en uygun fiyatları almak ve tüm detaylı bilgileri edinmek için lütfen bizi arayın. Çorlu fotoğrafçı konusunda profesyonel ve en uygun fiyatlarla hizmet veren ajansımız aynı zamanda eğlenceli ve yaratıcı fikirleri ile sizlerle çalışmanın heyecanını yaşıyor.

  • Çorlu ürün çekimi,
  • Çorlu düğün, kına ve nişan çekimleri,
  • Çorlu fabrika tanıtım fotoğrafları çekimi,
  • Çorlu dış fotoğraf çekimi gibi birçok konuda profesyonel olarak hizmet vermekteyiz.

Çorlu fotoğrafçı için 0282 650 60 85 telefon numarasından bugün bizi arayın!

Bir önceki konumuz çorlu web tasarım için tıklayınız.

Webrius Reklam Ajansı olarak, ürün çekimi konusunda profesyonel ekipmanlarımız ile tüm Trakya bölgesinde hizmet vermekteyiz. Çorlu ürün çekimi ile ilgili, tüm merak ettiklerinizi bize 0282 650 60 85 telefon numarasından müşteri temsilcilerimize iletebilirsiniz.

Neden ürünlerimi profesyonel olarak çektirmeliyim?

Günümüz teknolojisi artık dijitalleşmeyi gerektiriyor, ürün satışlarınızı daha kaliteli ve hedef kitlenize güven oluşturarak yapmak istiyorsanız, tüm ürünlerinizin profesyonel olarak çekilmesi ve ince ayrıntıları ile e-ticaret sitenizde, kurumsal web sitenizde veya pazaryeri profillerinizde sergilemeniz gerekiyor.

Bunun yanı sıra yapacağınız katalog vb. tüm baskılı ürünlerinizde de kullanarak, ziyaret ettiğiniz müşterileriniz içinde bu durumu avantaja çevirebilirsiniz.

Ürün çekimleri nasıl yapılıyor?

Çorlu ürün çekimi ile ilgili uygun boyutlu ürünler stüdyomuz ortamında profesyonel olarak çekilmektedir. Büyük boyutlu ürünler için ekipmanlarımız bulunduğu yere getirilerek, ışık ayarlamaları vb. tüm işlemlerden sonra çekimler uzman fotoğrafçılarımız tarafından yapılmaktadır. Çorlu ürün çekimi konusunda yüzlerce referansı internet sitemizden inceleyebilirsiniz.

Çorlu ürün çekim fiyatları ne kadar?

Çorlu ürün çekim fiyatları ile ilgili bilgi internet sitemizde açık bir şekilde verilmesi doğru olmayacaktır. Bunun nedeni, her proje için ayrı bir teklif oluşturulmaktadır. Bu yüzden fiyatlandırma size yapacağımız ziyaretler ardından müşteri temsilcimiz tarafından hazırlanarak, tarafınıza sunulmaktadır.

Çorlu ürün çekimi konusunda yüzlerce firma tarafından tercih edilmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Sizde eşsiz bir fotoğraf çekimi ve ürün tanıtımı deneyimi yaşamak istiyorsanız, hemen bizi arayınız…

Diğer Konumuz: Çorlu web tasarım hakkında bilgi almak için tıklayınız…

Web tasarım konusunda profesyonel, SEO uyumlu ve en uygun fiyatlarla hizmet vermekteyiz. Kurumsal web sitesi fiyatları her firmaya göre değişiklik gösterebilir. Kurumsal web tasarım ile ilgili araştırma yaparken mutlaka firma seçiminde dikkatli olmanız gerekmektedir. Webrius Reklam Ajansı, web tasarım konusunda 2.000+ iş ortağı ile 2010 yılından bu yana hizmet vermektedir. Kurumsal web sitesi fiyatları ile ilgili 0282 650 60 85 telefon numarasından müşteri temsilcilerimize ulaşabilirsiniz.

Call Now ButtonHemen Ara.. (0555 099 85 15))